کد خبر 1107407
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
خبر ویژه

حزب ندای ایرانیان می‌گوید هزینه عدم نظارت درست دولت بر بازار را مردم می‌پردازند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش، جلسه شورای سیاستگذاری این حزب اصلاح‌طلب برگزار شد و ضمن آن موضوعات مختلف از جمله گرانفروشی مورد بررسی قرار گرفت.

طی این جلسه که با حضور صادق خرازی برگزار شد، تاکید شد که جریمه‌های گرانفروشی به شیوه فعلی بازدارنده نیستند و مسئله گرانفروشی را حل نمی‌کند و دردی از مردم را دوا نمی‌کنند. متاسفانه حقوق مردم در خسارت[جریمه] گرانفروشی‌ها تامین نمی‌شود و پول ناشی از گرانفروشی به مردم به جای پرداخت به مردم به جیب دولت می‌رود و مردم هزینه این گرانفروشی و بعضا کم‌فروشی را داده و می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

عرضه مرغ با نرخ بالای ۲۰ هزار تومان گرانفروشی است

فیلم/ گرانفروشی ۶۰۰ میلیاردی اپراتورها

اعضای شورای سیاستگذاری تاکید کردند که در قوانین ما حقوق مصرف‌کننده تامین نشده است و جبران ضرر و زیان مردم دیده نمی‌شود، موضوعی که نیاز است با کمک مجلس اصلاح گردد.

هدف از کنترل و نظارت بر بازار باید تامین منافع مردم باشد. انتظار می‌رود دولت گام‌های عملی و کارآمد زمینه توزیع کالاها، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها و مقابله با گرانفروشی‌ بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسنی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    چرا ملت با کمک مراجع تقلید از سلاح تحریم برای مقابله با حرمله ها وابن سعدهای داخلی استفاده نیم کنند دربسیاری از کشورهای مردم با عدم خرید گرافروشان را ادب می کنند چرا دراین باره همه ساکت اند نه مردم نه حوزه ونه دولت چیزی نمی گویند فقط می گویند احتکار داخلی علت گرانفروشی است سردخانه ها زا عوامل اصلی گرانی میوه اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس