کد خبر 1107330
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
فولاد پارس

سرپرست تیم فولاد گفت: نزدیک بود مجتبی نجاریان در برخورد با بازیکن پارس جنوبی ضربه مغزی شود اما داور این برخورد را پنالتی نگرفت.

به گزارش مشرق، محمد علوی، سرپرست تیم فولاد درباره اعتراض باشگاه فولاد به قضاوت اشکان خورشیدی در بازی این تیم با پارس جنوبی اظهار داشت: متاسفانه پنالتی ها ما را در این بازی نگرفتند. شاید خطایی که روی شیمبا اتفاق افتاد مقداری مشکوک بود اما خطا روی مجتبی نجاریان دیگر صد در صد پنالتی بود. 

بیشتر بخوانید:

 فرصت‌سوزی دوباره فولاد

وی افزود: بحث ما فقط داوری نیست اما اگر حرکت خطایی که روی نجاریان اتفاق افتاد، سبب ضربه مغزی وی می شد، چه اتفاقی رخ می داد؟ همین حرکت را هم داور پنالتی نگرفت. اگر خورشیدی می خواست آن حرکت را پنالتی بگیرد، صد در صد مدافع پارس جم را هم اخراج می کرد اما هیچ واکنشی نشان نداد.

سرپرست  تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: خدا رحم کرد آهنی پشت دروازه نساجی نبود تا نجاریان با برخورد به آن ضربه مغزی شود. حرکت فریبرز گرامی خیلی خطرناک بود و در همان لحظه اول من فکر کردم مدافع ما سلامتی اش را از دست داد که خوشبختانه خطری سلامتی وی را تهدید نکرد.

علوی درباره دیدار پایانی فولاد مقابل تراکتور که اهمیت زیادی برای این تیم در راه کسب سهمیه آسیا دارد، گفت: فوتبال بالا و پایین دارد. لیگ امسال خیلی فرسایشی بود و برخی مواقع استرس به بازیکنان جوان ما وارد شد. خیلی از مواقع هم شاهد ناداوری  علیه تیم مان بودیم. ما می خواستیم نایب قهرمان لیگ شویم اما از این موضوع تا حد زیادی دور شدیم.

وی ادامه داد: هدف گزاری اصلی فولاد  کسب سهمیه آسیا بود اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد، چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی شود. با این وجود اگر بتوانیم سهمیه را به دست بیاوریم، کار خیلی بزرگی انجام داده ایم. ان‌شالله چنین اتفاقی که برای آینده باشگاه فولاد خیلی خوب است با برتری تیم ما مقابل تراکتور می افتد.

سرپرست تیم فولاد تصریح کرد: درباره برنامه های فنی تیم برای بازی با تراکتور خود جواد نکونامصحبت می کند اما باشگاه از لحاظ انگیزشی برنامه های خوبی را برای بچه در نظر می گیرد تا بتوانیم این بازی را ببریم. مدیران باشگاه و کارخانه فولاد هر چه بازیکنان برای این بازی نیاز دارند انجام می دهند و کادرفنی هم کارهای تاکتیکی را به خوبی مرور می کنند تا این اتفاق میمون رخ بدهد.

علوی درباره مطرح شدن بحث درگیری بین مهدی هاشمی نسب و احسان مرادیان توضیح داد: در حال  حاضر تمرکز ما روی آرامش تیم است و فعلا درباره این موضوع صحبت نمی کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس