کد خبر 1107094
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
گواردیولا: شاید یک روز بر طلسم یک چهارم نهایی غلبه کردیم

سرمربی منچسترسیتی با وجود حذف از لیگ قهرمانان امیدوار است در سالهای آتی تیمش بتواند بالاخره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش مشرق، لیون با پیروزی ۳ بر یک برابر منچستر سیتی حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. بزرگترین افتخار سیتی حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بوده است که با حضور مانوئل پیگرینی به دست آمد.

بیشتر بخوانید:

صعود تاریخی لیون به نیمه نهایی/ گواردیولا باز هم ناکام ماند

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت: وی گفت: در ۲۰-۲۵ دقیقه اول مسابقه ، سعی کردیم فضایی برای حملات پیدا کنیم. در نیمه دوم این احساس را داشتم که سیتی بهتر بازی می کند اما در این مسابقات شما باید بی نقص باشید. در این مسابقه سیتی شانس های زیادی داشت اما این کافی نبود. در لحظات کلیدی  ما در مناطق پنالتی اشتباه کردیم. درباره لغزش استرلینگ نیز باید بگویم که در آن شرایط لازم بود که برای بازی در وقت های اضافی به گل برسیم ولی این اتفاق رخ نداد اما در عوض گل سوم را دریافت کردیم و تمام شد. ما شانس بیشتری ایجاد کردیم ولی حریف باهوش تر عمل کرد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما ناامید هستیم حالا تیم به مرخصی می رود ، سپس بازیکنان باید هنگام بازگشت به باشگاه تشویق شوند. شاید روزی برسد بتوانیم بر طلسم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا غلبه کنیم. این تیم سزاوار آن است.

به این ترتیب تیم گواردیولا در این فصل تنها جام اتحادیه را توانست به دست بیاورد و در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان نتوانست به افتخاری دست یابد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس