کد خبر 1106893
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
آلودگی هوا باعث افزایش خطر ابتلا به "ام اس" می‌‌شود

میانگین شاخص کیفی هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۱۲۵ قرار دارد و توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

به گزارش مشرق، کیفیت هوای تهران وارد شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس شد. افزایش غلظت ازن در حال حاضر باعث افت کیفی هوای پایتخت شده است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت هوای تهران در مرز آلودگی

میانگین شاخص کیفی هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۱۲۵ قرار دارد و توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان انجام فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

شرایط هوا در ۲۴ ساعت گذشته نیز مشابه شرایط کنونی هوا بوده و افزایش غلظت آلاینده ازن میانگین شاخص کیفی هوا را به عدد ۱۲۸ رسانده بود.

با ادامه روند کنونی تا پایان روز تهران وارد سی و پنجمین روز ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود. از ابتدای سال جاری تا به امروز تهران ۹۸ روز هوای سالم را پشت سر گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    2 0
    قوز بالاي قوز يعني همين . هم بايد نگران ويروس كرونا در هوا باشيم و هم نگران الودگي هوا . شايد مستحق اين عذاب باشيم . شايد سپاسگزار نعمت بزرگ هواي سالم ونفس كشيدن سالم نبوديم. شايد به طبيعت ظلم كرديم شايد اه سگهاي زبان بسته بيگناهي كه توسط بعضي از شهرداري ها به خاك و خون كشيده ميشوند موجب نزول بلا شده است . الهم اغفرلي الذنوب اللتي تنزل النقم
    • A IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 0
      احسنت به شما موافقم
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    الان که مثل زمستون وارونگی هوا و از این بهونه ها ندارین الان دیگه چرا هوا آلوده است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس