کد خبر 1106669
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
پادوانی: استقلال مرا از یاد برده!

مدافع برزیلی پیشین استقلال گفت: استقلالی‌ها کلاً بی‌خیال من شده‌اند، ولی من هم از استقلال شکایت کرده‌ام و حق و حقوقم را از آن طریق پیگیری می‌کنم.

به گزارش مشرق، لئوناردو پادوانی هنوز نتوانسته طلب ۱۰۰ هزار دلاری اش را از استقلال بگیرد. او که در روزهای دلار ۳۰۰۰ تومانی از ایران رفت اگر در همان برهه پولش را دریافت می‌کرد الان لازم نبود باشگاه با دلار ۲۳ هزار تومانی بدهی اش به این بازیکن را تهیه کند.

با این وجود و در حالی که سعادتمند در روزهای ابتدایی ورود به استقلال به او قول و ایمیل داد که پولش را می‌پردازند ولی ظاهراً هنوز پولی به حسابش واریز نشده که روز گذشته در گلایه‌ای جدید گفت: «کلاً بی‌خیال من شده‌اند ولی من هم از استقلال شکایت کرده‌ام و حق و حقوقم را از آن طریق پیگیری می‌کنم. مدیران استقلال فقط بازی رسانه‌ای می‌کنند و نمی‌خواهند پولم را بدهند». در اخبار دو ماه پیش داشتیم که استقلال می‌خواهد ۹۸ هزار دلار بدهی اش به پادو را بدهد ولی او بابت دریافت طلب و جریمه اش از استقلال خواستار مبلغی چندین برابر شده است!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    3 9
    مشرق چقدراز لنگی جماعت میگیری برای حاشیه درست کردن چندبار یک خبر را کار می کنی
  • CA ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    6 0
    ابروی ایران و تیم استقلال را بردید بابا جان پول مردم رو که بدهکارید بدهید انقدر این پا و اون پا میکنید تا جریمه بشید دو سه برابر اصل پول رو بدهید .بنده خدا از زندگی افتاده کار هم نمی کنه این کار واقعا نامردیه .بنده خدا حتی فارسی هم در ایران یاد گرفت و بیشتر مواقع در مصاحبه ها فارسی حرف میزد. با افتخار .یک کاری می کنید از همه ایران و ایرانی متنفر بشه درعوض اون یکی بازیکن سابق استقلال که فارسی هم بلد بود جاسم کرار از فارسی حرف زدن امتناع می کرد همیشه پولشو با جنجال بازی می گرفت .اقای فرهاد مجیدی که الان بزرگ استقلال شدی و هستی شما یک کاری بکن شما از مدیران قول سرخرمن ده خواهش کن که به کار پادوانی رسیدگی کنند. امیدوارم که کامنت من حذف نشه.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 1
      چشم اقای خاوری شما خودت رو ناراحت نکن پولا که دست شماست ما باید نفت پیش فروش کنیم
  • م IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 0
    پول این بیچاره که در ایران مصدوم شد را بدهید حالا این همه پول به بازیکن هایی که یک بازی هم انجام نمیدهدند پرداخت میکنید و غرامت به ویلتموس میدهید وان وقت پول پادوانی را نمیدهید ابروی ایران را میبرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس