کد خبر 1106639
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
میناوند: از رویارویی با استقلال در جام حذفی خوشحالم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه با استقلال در جام حذفی مواجه شدیم خوشحالم اما همه حق داریم نگران شرایط موجود باشیم.

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند با اشاره به رویارویی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم که این اتفاق رخ داد و با استقلال در جام حذفی مواجه شدیم. این دیدار می‌تواند شور و اشتیاق دو چندانی را به مردم بدهد و در مجموع فکر می‌کنم بازی خوب و جذابی را شاهد باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار افزود: پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه ثابت خواهد کرد که جایگاه کنونی‌اش و موفقیت‌های اخیرش اتفاقی نبوده و قدرتش را به تثبیت خواهد رساند. هر چند اگر هر اتفاقی در زمین رخ بدهد و نتیجه فوتبالی مشخص شود من به احترام تیم برنده بلند خواهم شد و دست خواهم زد.

بیشتر بخوانید:

دربی ۹۳ با تماشاگر برگزار می شود؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اظهارات «افشین پیروانی» که از شرایط ابراز نگرانی کرده بود، خاطرنشان کرد: باید واقع بین باشیم. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما مگر می‌شود به این مقدار به صورت سریالی این اشتباهات برای یک تیم خاص به وجود بیاید؟ با توجه به اتفاقاتی که در مسابقات قبلی حریف رخ داده، پیروانی حق دارد نگران باشد. نه تنها پیروانی بلکه همه ما نگران هستیم.

وی تاکید کرد: در مسابقات اخیر اتفاقاتی رخ داد که دلم به حال شهر خودرو و سپاهان سوخت. ما هم از الان نگران هستیم تا این اتفاقات تاثیرگذار در دیدار حساس پیش رو که ممکن است زحمات یکسال یک تیم را هدر بدهد، تکرار شود.

میناوند تصریح کرد: از دید من بهتر است برای این دیدار به خاطر حساسیت و خیلی از مسائل دیگر یک داور از کشورهای همسایه را دعوت کنند و اگر هم قرار باشد یک داور ایرانی این مسابقه را قضاوت کند، باید عادلانه قضاوت کند.

وی گفت: «سعید رمضانی» سرپرست تیم استقلال، عنوان می‌کند که آنها بهترین تیم ایران هستند. او دوست خوب من و همبازی قدیمی من است اما مگر می‌شود بهترین تیم ایران ۱۴ امتیاز از تیم صدرنشین عقب باشد؟ چه بهترین تیم ایرانی که بدون اشتباهات داوری یک تساوی هم در خیلی از مسابقات نمی‌توانست بگیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم هر نتیجه‌ای رخ می‌دهد در داخل زمین اتفاق بیفتد و اگر هر اتفاقی فوتبالی رخ بدهد من به احترام تیم برنده بلند خواهم شد و دست خواهم زد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    2 4
    پرسپولیس بازنده دربی هست. چون داوری با استقلال هست و عین بازی های قبل، یک پنالتی سهم استقلال هست
  • جعفر IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    3 0
    50 درصد بردهای پرسپولیس 1 بر صفر بوده و 80 درصد با اختلاف یک گل!
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 4
    شک نکنید تیم استقلال با کمک داوری برنده بازی میشه مثل بردهای جعلی زمان مظلومی
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 5
    متاسفانه برای بستن دهان طرفداران چند هزارنفری کیسه جام برای اونهاس
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 4
    حیف که تیم پرسپولیس باید بازنده باشه چون تیم کیسه باید جام بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس