کد خبر 1106621
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
سرمربی بایرن: راه برتری مقابل بارسلونا را می‌دانستیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، گفت: می‌دانستیم بارسلونا برای بازی پرفشار مقابل حریفان، ضعف دارد و از همین موضوع به بهترین شکل استفاده کردیم.

به گزارش مشرق، هانسی فلیک پس از برتری درخشان هشت بر دو شاگردانس مقابل بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: می‌خواستیم پیروز شویم و برای این مهم، بهترین بازی خود را انجام دادیم. بازیکنان باکیفیتی زیادی داریم که در هر شرایطی توان تغییر ریتم بازی تیم را دارند و این مساله در طول فصل کمک زیادی به کادر فنی داشت.

وی افزود: تا فردا صبح خوشحال خواهیم بود و سپس باید خودمان را برای دیدار نیمه نهایی آماده کنیم. خوشبختانه بازیکنان باتجربه ما با نفرات جوان ارتباط خوبی دارند و به آنها خواهند گفت که برتری مقابل بارسلونا دیگر تمام شده است.

فلیک در خصوص انتخاب توماس مولر به عنوان بهترین بازیکن میدان، اظهار داشت: او لایق این جایزه بود. مولر به خوبی بازی را کنترل کرده و به ریتم هجومی تیم کمک می‌کند. باید قدردان همه بازیکنانم برای ارائه این نمایش زیبا باشم.

سرمربی بایرن ادامه داد: در فوتبال همه چیز امکان رخ دادن دارد و اگر می‌خواهیم به فینال برسیم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی در مورد مقایسه پیروزی تیمش با برتری هفت بر یک تیم ملی آلمان برابر برزیل، گفت: به گذشته توجهی ندارم و زمان حال برایم اهمیت دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس