کد خبر 1106484
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

یکی از دلایل جذابیت بازی های مسابقه ای در رایانه ها توانایی تغییر دادن در ظاهر اتومبیل بود. شما می توانستید سپر ها را تغییر دهید و یا از میان هزاران رنگ متنوع رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید. حالا تصور کنید که بتوانید این تغییرات را روی خودروی خود اعمال کنید، و علاوه بر آن از رنگ اصلی بدنه اتومبیل خود نیز محافظت کنید.

حتما اتومبیل هایی را در سطح شهر دیده اید که رنگ های خیره کننده ای دارند. رنگ های با درخشش اعجاب انگیز و یا رنگ های مات. البته اینها رنگ اصلی بدنه خودرو نیستند و معمولا کاور بدنه خودرو می باشند نام این کاور ها رپ (Wrap) است و علاوه بر اینکه رنگ دلخواه شما را به اتومبیل می دهد از رنگ اصلی خودروی شما نیز محافظت می کند. هم اکنون بسیاری از مجموعه ها این خدمات را ارائه می دهند.

رنگ این کاور ها در طیف بسیار وسیعی ارائه می شود و می توان گفت که بی نهایت رنگ دارند. کاور بدنه ظاهر بسیار جالبی را به خودروی شما می دهد و این امر باعث می شود تا رنگ دلخواه خود را بر روی اتومبیل داشته باشید، در ضمن این کاور ها ایمنی نسبی را به رنگ اصلی بدنه خودرو شما می دهند.

و اگر رنگ آنها کهنه شود می توان به راحتی آنها را تعویض کرد.  همانطور که از اسم آن پیداست محافظ و کاور Wrap وظیفه پوشاندن و حفاظت از بدنه خودرو را بر عهده دارد، اما بیشتر تاکید آن بر روی نمای اتومبیل می باشد. برای حفظت هر چه بهتر از رنگ بدنه شما باید از محافظ های بادی فنس و یا همان PPF استفاده کنید تا مقاومت بیشتری را به رنگ بدنه خودرو شما بدهد.

هنگامی که بدنه خودرو خود را کاور می کنید، یک لایه از وینیل ( کاور بدنه ) بر روی سطح خارجی رنگ خودرو قرار می گیرد که از آن محافظت می کند. معمولا انجام این کار شامل سه مرحله می شود. اول اندازه گیریدقیق اتومبیل و انتخاب کاور و طرح آن.

دوم لمینت کردن کاور بعد از چاپ جهت جلوگیری از خراش ، ساییدگی و آسیب اشعه ماوراء بنفش. سوم نصب کاور بر روی بدنه خودرو. اگراین کار به درستی انجام نشود ظاهر مطلوبی را به مشتری نخواهد داد بنابراین بهترین گزینه بهره گرفتن از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد. افراد حرفه ای با برش ها و نصب دقیق ظاهر اتومبیل شما را به روز خواهند کرد.

مجموعه دیتیلینگ شیکرپ با دارا بودن یک کادر حرفه ای و  متخصص در زمینه کلیه خدمات دیتیلینگ یکی از مجموعه هایی است که کاور بدنه خودرو را انجام می دهد این مجموعه علاوه بر این که از برند های معروف کاور آمریکایی ،انگلیسی و فرانسوی دارای نمایندگی انحصاری برند Carbins نیز می باشد.

این مرکز کاورهایی با تنوع رنگی بینهایت را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد. همانطور که اشاره شد کلیه خدمات دیتیلینگ شامل بادی فنس (PPF)، سرامیک بدنه، صفر شویی، رفع کدری چراغ و صافکاری نقاشی انجام می دهد در شیکرپ ارائه می شود.

 به علاوه محیط بسیار شیک و حرفه ای دارد و زمان انجام خدمات را به کمترین حد رسانده تا مشتریان آسوده خاطر باشند همچنین برای رفاه بیشتر، مشتریان می توانند اتومبیل خود را با خودرو بر به مرکز فرستاده و به همین ترتیب پس از اتمام کار دریافت نمایند.

نشانی مرکز : تهران، اتوبان بابایی، خیابان هنگام، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی، مجتمع خودرویی شبنم

تلفن مرکز : 22971526

تلفن همراه مدیریت : 09122081807 فرهود حسینی

آدرس وبسایت : www.chicwrap.ir

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهرناز IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    به نظر جای جالبی میاد. از عکسا معلومه که کارشونم بد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس