مایک پمپئو نمایه

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: ایران باید امکان همکاری شفاف و فوری با آژانس بین المللی انرژی اتمی را فراهم کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا گفت: توافق رژیم صهیونیستی و امارات گام مهمی به سوی ثبات در خاورمیانه است!

پمپئو همچنین در وین در جریان نشست خبری مشترک با «الکساندر شالنبرگ»، وزیرخارجه اتریش ادعا کرد: ایران باید امکان همکاری شفاف و فوری با آژانس بین المللی انرژی اتمی را فراهم کند، ما نمی‌توانیم به بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان اجازه خرید و فروش تسلیحات بدهیم.

بیشتر بخوانید:

«پمپئو» از فروش تسلیحات به عربستان دفاع کرد

پامپئو برای فروش اسلحه کدام کشور کنگره را دور زد؟

مایک پمپئو در ادامه این نشست ضمن درخواست از همه کشورهای جهان برای همکاری با آمریکا علیه ایران و با انتقاد از توافق هسته‌ای برجام مدعی شد: توافق هسته ای توافقی خطرناک است که به ایران اجازه خرید و فروش سیستم‌های تسلیحاتی خواهد داد.

این اظهارات وزیرخارجه آمریکا درحالی عنوان شده که رأی گیری مجازی در شورای امنیت درباره قطعنامه ضدایرانی آمریکا از شب گذشته آغاز شده است و قرار است تا ساعاتی دیگر پایان یابد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 1
    احمق به تمام معنا
  • DE ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 1
    پمپئو: ایران باید امکان همکاری شفاف با آژانس را فراهم کند! // بیا برو اسکل حقوق وزیر وزرا و مدیران و مسئولین ما شفاف نیست بعد این دیوونه منتظره همکاری با آژانس جاسوس شفاف بشه. برو جلو
  • ناشناس US ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    0 0
    یکی این الاع،نفهم رو جمع کنه ،اخ این احمق می خواهد چه چیزی را بیازماید ،اوچه کاره دنیاس که چون الاع عربده کشی می کند. الاغ هم فهم وانسانیتش بیشتر ازتوی احمق است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس