کد خبر 1106481
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
سردار قاسم رضایی

جانشین فرمانده ناجا گفت: فعالیت اراذل و اوباش به صورت مستمر و شبانه روزی در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و با هرگونه اوباشگری و قانون شکنی برخورد می کنیم.

به گزارش مشرق، سردار" قاسم رضایی" در قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش، اظهارداشت: برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه در دستور کار ناجا است و با عوامل ناامنی کشور قاطعانه برخورد می کنیم.

وی با اعلام اینکه  طرح های مقابله ای با اراذل و اوباش در سطح کشوراستمرار دارد، تاکید کرد: فعالیت اراذل و اوباش به صورت مستمر وشبانه روزی در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و با هرگونه اوباش گری و قانون شکنی نظم و امنیت برخورد می کنیم.  

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه درخواست و توقع آحادجامعه از پلیس در حوزه تامین نظم و امنیت بسیار زیاد است، تصریح کرد: امنیت مردم و صیانت از آن برای ما بسیار مهم و خط قرمز ناجا است  برهمین اساس درصدد هستیم تا بهترین امنیت را که در شأن مردم عزیز است را برای آنها فراهم کنیم.

سردار رضایی تاکید کرد: نیروی انتظامی بدون هیچ اغماض و مماشاتی با اراذل و اوباش در جامعه برخورد می کند برهمین اساس شناسایی و برخورد جدی با اراذل و اوباش، یکی از برنامه های جدی این نیرو است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پ IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    3 1
    چجوری رصد بود پارسال اینجوری شد!!!اها اونا فکر زیاد میکنن ب قول یکی اونا بجای سرنخ میرن دنبال فقط سرفکر....
  • TH ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    34 2
    من اراذل هستم و تا الان هم هیچ مشکلی برام پیش نیومده
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    4 3
    برادر گرامی جناب سردار عزیز این ارازل اوباش را رم می دهید به شهرهای دیگر لانه های فسا اینها در شهرها و روستاهای خوش آب و هوا براه است باصطلاح خودشان کفتر کبابشان در پشت بام و زیر زمین منازل کفتر بازها براه است - درسطح ملی حکم تیر اینهارا ابلاغ کنید مردم از دست اینها امنیت ندارند لانه فساد اینها منازل کبوتر پرانها است که پر از سارقین سابقه دار است.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    14 1
    بله از رصد شماست که تعداتشون صد برابر شده
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    مشکل اینه پلیس در شرایط عادی بیش از 24 ساعت حق نگهداری متهمین رو نداره و متهمین بعدا با رافت اسلامی قوه قضائیه مواجه میشوند
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    بزرگوار لطف کنید معیار اراذل و اوباش دانستن اینها رو هم بیان کنید چون اینجوری که اینها دارن توی فضای رها و ولنگار مجازی جولان میدن احتمالا معیار اراذل و اوباش دانستن عوض شدن
  • Aa IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    2 0
    در مظلومیت نیروی انتظامی همین بس طرف را می گیرند یک ماه بعد دارد خلاف بدتر انجام میدهد
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    باید اختیارات گسترده ای به نیروی نظامی داده شود .و مجرمان خشن دارندگان سلاح و غیره توسط قضات نظامی محاکمه شوند .
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    چرا پلیس موتور سوارهای خیابان که این همه خلاف می کنند کاری ندارد مگر قانون موتور سواری باماشین فرق دارده اگر نمی توانند موتور سوارها راکنترل کنند پس ما برای چه ما مالیات می دهیم کی از ریشهای اراذل واوباش از همین جا است
  • آزاد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام واقعا اراذل و اوباش چه با برخورهای فیزیکی و چه تهدید در فضای مجازی و اماکن و خیابانها با تهدید و سرقت روز به روز قلدور تر می شوند و جا دارد نیروی مقتدر انتظامی با این غده های سرطانی در شهرها شدیدترین برخوردها را داشته باشد و مطمئنا مردم هم از این تلاشهای نیروی انتظامی و برخورد با این قلدرهای بی وجدان حمایت خواهند کرد چرا که این موجودات کثیف امنیت جامعه را هدف قرار داده اند و ممکن است از جاهایی مثل عربستان هم پشتیبانی شوند.خداوند نیروهای خدوم و زحمت کش و شجاع نیروی انتظامی را حفظ و موفق کند.
    • ایرانی GB ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      0 0
      متاسفانه اراذل و اوباش دیگه از مجازات اعدام نمی ترسند , بقولی یک آدم شرور بخودش میگه : خب , خلاف میکنم اگر هم گرفتار شدم فوقش چند دقیقه از طناب آویزون میشم و بعدش هم میمیرم ! باکی نیست ! در ایران مجازات ها سنگین و کوبنده و طاقت فرسا نیست , گذشت در حق مجرمین زیاد صورت میگیره , زندانی ها تو زندان مفت خوری میکنند و دست به سیاه و سفید نمیزنند , هم خلاف میکنند و مزاحم مردم میشن هم از بیت المال مردم ایران پول خرج خوراک و پوشاک شون تو زندان میشه در صورتیکه همین افراد مجرم اگر در آمریکا دستگیر بشن از صندلی الکتریکی گرفته تا کارهای کارگری در زندان ها و بیگاری کشیدن در انتظار شون هست , در همین انگلیس اگر کسی زندانی بشه بعد از آزادی از زندان سالها نه میتونه خونه کرایه کنه , نه میتونه مثل یک آدم معمولی زندگی بکنه , اسمش وارد لیست سیاه پلیس میشه و پلیس هر خلافی بشه اول درب خونه اونو میزنه و سین و جیمش میکنه , خلاصه قصر در نمیره اما حالا تو ایران !! در ایران باید از زندانی ها کار کشید تو زندان , از کار در کوره های آجر پزی گرفته تا شلوار دوزی و کفاشی و عملگی , تا پول خرج و خوراک شون از زور بازوی خودشون تامین بشه نه از بودجه عمومی کشور که از جیب مردم ایران پرداخت میشه. مجرم باید بفهمه بجای دله دزدی و خلاف باید کار کرد , و یا حداقل بی آزار بود بجای اذیت و آزار مردم سخت کوش و شاغل که مالیات به دولت میدهند.
  • US ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 1
    ماشا الله رویروز هم بیشتر می شوند و به سلاحها فوق پیشرفته هم مجهز می شوند. حالا فردا پس فردا ممکن است در تظاهرات خیابای هم با استفاده از این سلاحها ظاهر شوند. بابا با مشکل اساسی بر خورد بکنید. مشکل کشور سقوط فرهنگی و دور شدن از اسلام و تشیع علی است. نابودی روحانیت مورد اعتماد مردم و فرمایشی شدن حوزه ها از علل اساسی این سقوط فرهنگی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس