مسکن نمایه

معاون وزیر راه گفت: کسانی که در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نکنند جزو انصراف دهندگان و حذفی‌های طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمود زاده در خصوص طرح اقدام ملی مسکن با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود، اظهار داشت: برخی افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت سال آینده انجام خواهد شد.

به گفته وی، افتتاح برخی واحدهای باقی مانده مسکن مهر که در حدود ۳۸ هزار واحد است و همچنین طرح اقدام ملی مسکن بخشی از برنامه‌های هفته دولت در بخش مسکن است.

بیشتر بدانید:

فیلم/ قوانین جدید برای مقابله با سوداگری مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، گفت: تعیین تکلیف ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌ها انجام شده است و افرادی که فرم ج آن‌ها قرمز بوده و مالکیت آن‌ها محرز نشده است، به چرخه اقدام ملی مسکن باز می‌گردند.

وی تصریح کرد: تا پایان شهریور، تکلیف تمام ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن مشخص می‌شود و افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده‌ها در صورتی که نتوانند مدارک مستدلی ارائه کنند از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: افرادی که با دریافت پیامک، تأیید شرایط نهایی شده و وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی را واریز کنند در پروژه باقی می‌مانند و کسانی که در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام نکنند جزو حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن به شمار خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سمیرا ایازی نفوتی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    مسکن ملی چه زمانی راه اندازی میشود
  • فرشته IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    این طرح واسه قشر مرفه هست نه قشر متوسط مبلغ اولیه ۲۰۰ میلیون!!! ما اگه این پول رو میداشتیم خونه میخریدیم نه اینکه بیایم ثبت نام کنیم خونه تو بیابان بگیریم
  • ر_ف IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    با سلام خدمت همه کاربران محترم مسکن مهر منو پیمان کار ماهدشت کرج آقای خلج دستشون درد نکنه با کلاه گذاشتن سر من خونه رو در زمانی که مسکن گران شدگفتن چون تو پروژه تنبیه بودی باید بری محضر انتقال بدی منم از همه جا بیخبر فکر کردیم راست میگه بعد از امضای من که کار تمام شد بعد از چند روز ما رو از خونه بیرون کرد کالایی خونه شدم آش نخورده دهن سوخته فقط دو ماه حالشو بردیم رسیدگی خواهش میکنم بکنید
  • مهدی IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام من ثبت نام کردم هنوز خبری نشده
  • سعید KR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    1 0
    من وضعیت قرمز بود بهد سبز شد الانم تائید اولیه شدم میخواستم بدونم واسه من هم اس مس میاد که پول واریز کنم 40 تومن واسه خیلی ها اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس