کد خبر 1106351
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
دنبال قطعی کردن سهیمه آسیا هستیم/ فریب جایگاه پیکان را نمی‌خوریم

مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم به دنبال پیروزی برابر پیکان است تا حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه این تیم برابر پیکان گفت: با تیمی بازی داریم که از نظر فنی تیم خیلی قابل احترام و خوبی است. ما فریب جدول را نخواهیم خورد. می دانیم پیکان توانایی خیلی خوبی دارد. استقلال در شرایطی قرار گرفته که باید  بازی با پیکان را ببرد تا سهمیه اش در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود.

بیشتر بخوانید:

کعبیان‌پور: تلاش ما برد مقابل استقلال است

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با تمرکز و تمریناتی که انجام می دهیم سعی می کنیم به این مهم برسیم. از پیکان آنالیز خوبی را انجام داده ایم و شناخت خوبی داریم. 

وی ادامه داد: می دانیم که بازی بسیار سختی را خواهیم داشت. بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم و تمام هدف مان پیروزی در دیدار با پیکان است و تلاش می کنیم سهمیه آسیایی را بگیریم. در چند بازی اخیر بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. 

وی در مورد دغدغه این تیم گفت: بزرگترین دغدغه ما این است که هواداران در کنارمان نداریم. اگر هواداران در ورزشگاه بودند می توانستیم بازی خوبی را تقدیم آنها کنیم و شور و نشاط خاصی را به تیم ما بدهند. امیدوارم مشکل کرونا برطرف شود تا شاهد حضور تماشاگران باشیم. 

نامجومطلق تاکید کرد: تفکر کادر فنی و بازیکنان این است که ما بازی به بازی جلو برویم. دو هفته سرنوشت ساز پیش رو داریم. یکی از آنها بازی با پیکان است که تفکرات و برنامه ریزی در مورد این بازی است. هیچ بازیکنی حق ندارد از الان برای دربی برنامه ریزی کند و به آن بازی فکر کند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس