کد خبر 1106262
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
وزارت خارجه

ایران توافق امارات و رژیم صهیونیستی را یک حماقت راهبردی خواند و شدیدا محکوم کرد

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک بین امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، این اقدام را یک حماقت راهبردی از سوی ابوظبی و تل آویو دانست که بدون تردید حاصل آن تقویت محور مقاومت در منطقه خواهد بود.

در این بیانیه تاکید شده است که مردم مظلوم فلسطین و همه ملت های آزاده جهان هرگز عادی سازی روابط با رژیم غاصب و جنایت پیشه اسرائیل، و همداستانی با جنایات آن رژیم را نخواهند بخشید. بدون تردید خون های به ناحق ریخته شده ی هفت دهه مقاومت برای آزادی سرزمین مقدس فلسطین و قبله اول مسلمین، دیر یا زود گریبان خیانتکاران به آرمان فلسطین را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

عمان و بحرین هم روابط خود با اسرائیل را عادی سازی می‌کنند

واکنش بایدن به توافق اسراییل و امارات

برایان هوک: شاهد خاورمیانه‌ای جدید هستیم

در ادامه این بیانیه آمده است جمهوری اسلامی ایران اقدام ننگین ابوظبی برای عادی سازی رابطه با رژیم جعلی، نامشروع و ضد بشری صهیونیستی را اقدامی خطرناک دانسته و با هشدار نسبت به هرگونه دخالت رژیم صهیونیستی در معادلات منطقه خلیج‌فارس، اعلام می نماید که دولت امارات و دیگر دولت های همراه باید مسئولیت  تمامی عواقب این اقدام را بپذیرند.

بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز اطمینان کرده است که تاریخ نشان خواهد داد چگونه این اشتباه راهبردی از سوی رژیم صهیونیستی، و این خنجری که به ناحق از سوی امارات بر پشت مردم فلسطین و بلکه کلیه مسلمانان وارد آمد،  برعکس منجر به تقویت محور مقاومت شده و اتحاد و همبستگی علیه رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه را به اوج خواهد رساند.

وزارت امور خارجه در پایان این بیانیه به حاکمانی که از قصرهای شیشه ای خود چنگ به صورت فلسطینیان و دیگر مردم مظلوم منطقه مثل یمن می کشند توصیه کرده است که به خود آیند و در تشخیص دوستان و دشمنان خود به بیراهه نروند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    2 0
    اسراییل از رفتار نظام ایران لذت می برد .
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      1 3
      آره ! اما لذت آخرش دیدنیه اون وقتی که دیگه صهیونیستی توی فلسطین نباشه . اوج فوران نقطه سقوطه .
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    حالا چه فرقی میکنه اینا که به طورغیرعلنی کلا با اسرائیل رابطه دارن د
  • مری IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    به ماچه
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    فکر نمیکنید این بیانیه دخالت در امور داخلی امارات باشه ؟
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    اقای وزارت خارجه .. کوتاهی و کمکاری این دولت دارد کار دست ایرانیه میدهد کار املر ات را حماقت نخونید ، حالا اون سر جاش ، ولی خدائی شما چرا اجازه چنین کاری دادید ..شما دشمن شماره یک ایران را به مرز ایران اوردید ، احتمالا دولت بعد در این مورد باید کاری بکند
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 0
    چقدرم از وزارت خارجه ما حساب می برن!!! مخصوصا وزیرش که قبلا پیششون زانو هم زده! چی بودیم چی شدیم با این دولت عتیقه ...
  • سرخه IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    استاد دکتر حسن عباسی فرمودند چندسال قبل یکی از سران ایران- که الانم سرکاره- در هتلی با نمایندگان اسرادیل دیدار و گفتگو می کنند .بفرمایید اینان چرا گفتگو کردند .( مردم شریف ایران می توانند سخنان دکترر را دانلود کرده و گوش کنند)
  • اباذرعبداللهوند IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    بنام خدا ۰مگر امارات با محور مقاومت بود ما با عادی سازی روابطش با رژیم صهیونیستی ناراحت بشویم اگر آنها امارات عربستان بحرین ذره ای غیرت داشتند آیا فلستین در این وضعیت بود باید این بی غیرتها از لاک خودشان بیرون می آمدند خدا را هزاران بار شکر روی سیاه و سفید معلوم شد اینها یک مشت آدمهای عیاش کثیف وبی غیرت هستند وهیچ غلطی هم نمیتوانند بکنند جز نوکری به صهیونیست کودک کش و آمریکا ی جنایتکار وشیطان به امید خداوند کار این بی غیرتها برای محور مقاومت یک پیروزی بسیار بزرگ را رقم خواهد زد۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس