کد خبر 1106155
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
سوریه

منابع خبری سوریه اطلاع دادند که گروه مسلح مورد حمایت آمریکا موسوم به «قسد» در تازه ترین اقدامات جنایتکارانه خود چندین نفر از جوانان سوری ساکن حومه الحسکه و دیرالزور را ربوده است.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شبه نظامیان موسوم به «قسد» (با عنوان نیروهای دموکراتیک سوریه) که از حمایت نیروهای آمریکایی برخوردار هستند این بار هم در اقدامی تجاوزکارانه چند نفر از اهالی شهر الشدادی در حومه الحسکه و دیرالزور را ربودند.

براساس گزارش منابع محلی در حومه جنوبی الحسکه، شبه نظامیان قسد عده ای از جوانان روستاهای الشدادی را به منظور به کارگیری آنان در درگیری ها و تقویت واحدهای نظامی شان ربوده اند.

بیشتر بخوانید:

عناصر کُرد سوریه از میان دختربچه‌ها اقدام به سربازگیری می‌کنند

دو روز پیش هم این گروه مسلح مورد حمایت ایالات متحده آمریکا 9 نفر از شهروندان شهرک سویدان واقع در حومه جنوب شرقی دیرالزور را ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده بود.

این منابع خبری همچنین گزارش داده بودند که شبه نظامیان قسد این روزها درصدد هستند تا با ارسال واحدهای نظامی و تجهیزات به الحسکه و دیرالزور فشار بر شهروندان سوری را افزایش داده و مخالفان اقدامات وحشیانه قسد در این مناطق را سرکوب کنند.

روزانه الحسکه و دیر الزور شاهد برگزاری تظاهرات  متعدد علیه حضور نظامی ارتش تروریستی آمریکا در خاک سوریه و شبه نظامیان قسد است که با حمایت این کشور مرتکب ظلم و جنایت علیه مردم می شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 0
    شبه نظامی؟؟؟؟!!!!
    • رامین IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      2 1
      نه شبه نظامی اسم قشنگیه.. تروریستهای پکک و یپگ اسم با مسمایی هستش
  • BE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    2 1
    بشارتون که مشروعیت ندارد. فکری به حال او بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس