کد خبر 1106005
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

به گزارش مشرق، در آخرین جلسه وزرای علوم و بهداشت با سازمان سنجش و کمیسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس، تصمیم وزرا و نمایندگان بر این شد که با توجه به اصرار وزارت بهداشت بر اجرای پروتکل های سختگیرانه، کنکور سراسری یک ماه به تاخیر بیافتد تا مجریان آزمون، برای رعایت دستورالعمل‌ها آماده شوند.

این اتفاق نظر، باعث شد تا در پایان جلسه روز دوشنبه، خبر تعویق کنکور از طرف وزیر بهداشت و وزیر علوم اعلام شود. این اعلام البته یک تبصره داشت: تصویب در ستاد ملی کرونا.

اما ناگهان سه شنبه شب و بعد از پایان جلسه ستاد ملی کرونا، انتشار خبر برگزاری کنکور در تاریخ 31 مرداد، همه را شگفت‌زده کرد و فعالان توییتری به موضوع برگزاری کنکور ۹۹ واکنش‌ نشان دادند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 16
    من بنظرم برادران بحث محرم را هدایت فرمایند. دولت خودش کنکور را درهم کوبیده است و بهتر است انها دخالت نکنند!
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 0
      بسم الله.کنکور انجام بشود آمارکرونا بالا میرود یا اعلام میشود مقصر محرم قدمی برای 1400 نحله نفاق قدمی برای خارجی دین افیون است.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 5
    خوش به حال خودم. هیچ وقت به کنکور اهمیت ندادم. همیشه به کنکوریای خانواده هم میگم حیف این سن و سال که با نشستن تو خونه یادگیری تست زنی و استرس کنکور به هدر می دید.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 31
    بسه بابا ! اینقدر این به اصطلاح جوانان رو لوس و تن پرور بار نیارید بزار برن امتحان بدن !! بچه پروها همش تو پاساژ و جاده شمال ول میگردن نوبت به امتحان کنکور میرسه تب میکن !! بدبخت و بیچاره ما ده شصتی ها بودیم که سنگ و موشک از آسمون میبارید تو راه مدرسه یا کنکور بودیم اون هم با ظرفیت کم دانشگاهها ! نه الان که برای هر جوان دو یا سه کرسی خالی در دانشگاه وجود داشته باشه !
    • یک کنکوری IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      0 0
      اولا مدارک هیچ ارزشی ندارد دوما شما تا حالا کرونا گرفتید که می گوید لوس به بار نیارین من فکر نمی کنم بوی از انسانیت برده باشین یکی از ان سنگ ها در دهه شست به شما می خورد تا این طور موافق شروع موج سوم کرونا نباشید.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    10 7
    برای عزاداری محرم این همه سختگیری میکنن و لی برای کنکور ....علی برکت الله
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 21
    از این توئیتر ها میشه فهمید که خود نویسندگان ابن توئیترها تا چه حد نادان تشریف دارن. مشرق واقعا اینایی که گلچین کردی انسانن یا شیطان ؟ نمی فهمن مرگ و میر در کشور در راهه .
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 6
    مگر توییتر باز شده؟ چرا ما نداریم؟ اینها کجا زندگی می کنند؟ شما مگر در ایران نیستید؟ آیا ما خارجی یا شهروند درجه دوم هستیم که توییتر برایمان بسته است؟
    • مروارید IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      0 0
      با پیگیری میتونید برنامرو فعال کنید
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    رانت خوار های توئیتری راه افتادن !!!!!!!!!! ببینم ما چرا نمی تونیم توئیتر بزنیم؟؟؟؟ فکر میکنین اینا بهتر میفهمن؟ خیر از اینها عاقل تر بسیار هست. وای به حال تک تکتون اگه وضع کشور بد بشه باید همتون رو فرستاد محاکمه و بازخواست .
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 25
    تک تک اونهایی که وزارت بهداشت رو برای تعویق تحت فشار گذاشتن غلط کردن. اونایی هم که از این اوضاع آشفته بفکر ماهیگیری افتادن بسییییار غلط کردن. روی روان جوان معصوم ویراژ نرید. چطور تمام امتحانات سراسری نهایی مدارس برگزار شد بدون پروتکل؟بدون ماسک؟ بدون فاصله دو متر؟ چطور برای سفر و خرید و رستوران صدا از کسی درنمیاد؟آخه مشکل شما پیرمردها با جوونها چیه؟ بزارید کنکور داده بشه، خلاص بشن. هر چه عقب ببافته اوضاع با آنفولانزای پاییز و سفرهای آخر تابستان بدتر و بدتر میشه. کدوم عقل سلیمی قبول می‌کنه کنکور توی پاییز برگزار بشه؟ مجلس هم عقل و درایت رو جلوی زبانشان علم کنن. دوصد گفته چون نیم کردار نیست. فعلا از مجلس عدالتخواهیهای جناحی و یکطرفه داریم دریافت میکنیم. عادل اسم خداست. حواستون باشه نام خدارو برای نام و نان جناحی و دنیایی لکه دار نکنید.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 0
    امروز پایان مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی.........یعنی تا یک هفته دیگه هیشکی به کرونا مبتللا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی همه اونایی ک کرونا دارن خود اظهاری میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی همه ناقلا علامت دارن و باخبرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا جمع کنید این کاری ک هیچ اساس علمی نداره و نمایشیه........به خواست داوطلبا ک احترام نذاشتین...به شعورشون احترام بذارید........................................................
  • كنكوري IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 22
    نه به تعويق كنكور. قرار بود كنكور طبق زمان بندي اجرا شود آقايان نماينده يك ماه قبل از كنكور. پرچم تعويق دست گرفتند. بجاي اينكه به كمك وزارت علوم در بر گزاري كنكور بروند. داد تعويق سر دادند. شما حق نداريد. در مورد ما كه شبانه روز براي كنكور خوانديم تصميم بگيريد. انتخابات نيست كه زمان آزمون بر اساس راي افراد مشخص شود. شما هم سياسي كاري مي كنيد فقط ميدانم اين كار دولت درست بوده. هر حرفي مي زنيد بدانيد خداوند ناظر است
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 11
    ای که زیر گل برین همتون باهم مرده شور اون دهنتون ببره که هر روز به فکر فتنه و کشتن مردم به نحو جدیدی هستین همین شماها اگه توئیتر بازی نمی کردین انقدر تردید برای حذف کنکور به وجود نمیومد. همتون مسئولین . برین به جهنم. دیگه هم توئیتر بازی نکنین.
  • امیر تهرانی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 7
    با سلام. پیشنهاد می شود با کاهش تعدادسئوالهای امتحان و در نتیجه کاهش زمان برگزاری کنکور از فرزندانمان در برابر خطر کرونا محافظت شود.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    اونهایی که مخالف برگزاری به موقع هستند ..بهتره یه سری به سواحل زیبای شمال بزنند یا یه سری برن بازار و ومراکز خرید ....فقط کنکور مشکل داره ..... اگه عقب بیفته خیلی چیزهای دیگه مثل سربازی رفتن و امثالهم هم عقب می افته باز مشکلی به مشکلات افزوده میشه
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    در مورد کنکور فقط وزارت بهداشت ووزارت علوم باید نظر می دادند در مورد محرم هم فقط وزارت بهداشت وستاد مقابله با کرونامردم دیگر اعصاب ندارند
  • فاطمه IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 10
    شماها که موافق تعویق کنکور بودید مگر تا یک ماه دیگه قراره چه اتفاقی بیفته که شرایط ایمن باشه فقط با این حرفهاتون ایجاد نگرانی و استرس در خانواده ها رو بیشتر کردید واقعا دست کسانی درد نکنه که تصمیم به برگزاری کنکور در موعد مقرر کردند و اقعا تصمصم عاقلانه و هوشمندانه ای بود .
  • فاطمه IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 10
    لطفا دست از سر ما بردارید و بگذارید کنکور در ارامش و بدون استرس برگزار شود. تا الان به اندازه ی کافی ما را زجر داده اید.
  • سحر IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    6 5
    عاشق روحانی شدم این همه مجلسی ها حرف زدند این همه دانش اموزان اعتراض کردند...انگار نه انگار اصلا یه حرف هم در مورد این مسایل نزده از نظر من شما از اصول گرایان در لباس اصلاح طلب ها هستید و فقط خواستید ابروی اصلاح طلب ها را ببرید وگر نه اونقدر باید فهم و درک داشته باشید که حداقل جواب معترضین رو بدید...براتون متاسفم
  • سیتا IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    میدونین به دلیل بی ثباتی و بی تکلیفی شما 32 نفر از داوطلبان کنکوری خودکشی کردن نه اصلا که مهم نیست چون اقا زاده های خودتون نیستن این مردم بیچارن که دارن زجر میکشن اصلا به این فکر نمیکنین که تصمیم ها تون ممکنه به چند نفر آسیب بزنه وااقعا متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس