کد خبر 1105986
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳
اتحادیه اروپا تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

گفت: آمریکا می‌گوید بند مربوط به تحریم درازمدت و چندین ساله را تصحیح کرده و به جای آن نوشته‌اند تحریم تسلیحاتی ایران تا تصمیم بعدی شورای امنیت ادامه داشته باشد!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت‌وشنود خود نوشت: 

گفت: آمریکا برای جلب موافقت روسیه و چین و جلوگیری از وتوی آنها، پیشنهاد خود برای ادامه تحریم تسلیحاتی ایران را از ۳۵ بند به ۴ بند تغییر داده است!

گفتم: ولی بند اصلی آن تغییری نکرده است.

گفت: آمریکا می‌گوید بند مربوط به تحریم درازمدت و چندین ساله را تصحیح کرده و به جای آن نوشته‌اند تحریم تسلیحاتی ایران تا تصمیم بعدی شورای امنیت ادامه داشته باشد!

گفتم: خُب بعداً هر وقت شورای امنیت سازمان ملل بخواهد تحریم را لغو کند، آمریکا آن را وتو می‌کند و تحریم تسلیحاتی ایران برای همیشه ادامه خواهد یافت!

گفت: عجب حقه‌بازی است؟! کلک مرغابی زده!

گفتم:‌ یارو را می‌خواستند اعدام کنند، گفتند؛ اگر خواسته‌ای داری بگو! گفت؛ می‌خواهم قبل از مرگ، پسرم را ببینم. پرسیدند؛ پسرت کجاست؟ گفت؛ هنوز ازدواج نکرده‌ام!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    9 0
    خیلی عالی مثل همیشه
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 0
    به همین سادگی ، به همین خوشمزگی
  • DE ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 0
    بایستی برجام را میدادیم به حاج حسین آقا شریعتمداری بنویسه بجای 350 صفحه و صدها بند و تبصره و ماده و صدها مسافرت و هتل و خبر و فرصت سوزی چندین ساله 85000000000 نفر ایرانی ...فقط و فقط با یک بند سرو ته برجام را هم میآورد. هم بند و هم تبصره واحده : امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند اقتصاد مقاومتی و نظر به درون تنها را ه نجات ملتهاست .تمام .آخرش هم همه به همین نتیجه خواهند رسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس