کد خبر 1105860
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
ایموبیله: شیخ‌های سعودی درپی جذب من بودند

چیرو ایموبیله مدعی شد که خریداران سعودی باشگاه نیوکاسل پیش از انصراف از خریداری باشگاه انگلیسی، به وی پیشنهاد داده بودند.

به گزارش مشرق، چیرو ایموبیله ستاره ۳۰ ساله باشگاه لاتزیو که با شکست دادن بزرگانی همچون «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» کفش طلای اروپا را از آن خود کرد، همچنین مدعی است  که ائتلاف تحت رهبری صندوق ثروت ملی عربستان، برای مربیگری نیز «مکس آلگری» یا «لوچانو اسپلاتی» را در نظر گرفته بودند.

«آماندا استاولی» سرمایه‌گذار انگلیسی هدایت ائتلاف آل سعود را برای خریداری کلاغ‌ها در تابستان برعهده داشت اما مقامات لیگ جزیره نسبت به نقش‌های احتمالی پشت پرده این ائتلاف ابراز نگرانی کرده و در نتیجه تعلل، خریداران از پیشنهاد خود صرف نظر کردند.

با این حال، ایموبیله ۳۰ ساله در این خصوص گفت: در جریان مذاکرات فروش احتمالی نیوکاسل به صندوق شیخ های عربستانی، آنها با «الساندرو موگی» مدیر برنامه من تماس گرفتند؛ سپس لیگ جزیره پیشنهاد را تایید نکرد یا صندوق انصراف داد، دقیق به خاطر ندارم. می‌دانم که آنها بدنبال یک سرمربی ایتالیا ترجیحا اسپالتی یا آلگری بودند.

«سم آلاردایس» در این خصوص به تاک اسپورت گفت که «استیو بروس» سرمربی ۵۴ ساله نیوکاسل احتمالا از بهم خوردن توافق با سعودی‌ها خوشحال است.

وی در این باره گفت: می‌دانم که هواداران نیوکاسل بابت طولانی شدن این مذاکرات ناامید شده‌اند اما فکر می‌کنم بروس از شفاف سازی در این خصوص و تصمیم گرفته شده، خوشحال است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس