کد خبر 1105850
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
واکنش برانکو به اظهارات سخنگوی سپاهان/ به قراردادم پایبند هستم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در واکنش به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم سپاهان، گفت: به قراردادم با عمان پایبند هستم و درباره تیم دیگری اظهار نظر نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، استعفای امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان از این تیم بعد از باخت به استقلال در جام حذفی کافی بود تا این مربی از سمتش استعفا بدهد و گمانه زنی ها برای انتخاب جایگزین وی شروع شود.

در یک روز گذشته خبرهایی از مذاکره جدی باشگاه سپاهان با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس که در حال حاضر هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد، منتشر شد. حتی خبرهایی از رزرو هتل در اصفهان برای برانکو از سوی سپاهانی ها رسانه ای شد.

علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان امروز در گفتگویی، تاکید کرد که برانکو یکی از گزینه های مدنظر جایگزینی امیر قلعه نویی است اما توافق با او قطعی نیست و این باشگاه ۱۰ مربی دیگر هم مدنظر دارد.

برای پیگیری این موضوع و اینکه آیا برانکو حاضر به قبول پیشنهاد سپاهان و بازگشت به ایران است، با این مربی کُروات گفتگو کرد.

برانکو در مصاحبه ای کوتاه درباره اظهارات سخنگوی باشگاه سپاهان و تایید مطرح شدن نامش برای هدایت این تیم، گفت: من در حال حاضر سرمربی تیم ملی فوتبال عمان هستم.

وی افزود: نمی توانم درباره باشگاه ها و تیم های دیگر از جمله پرسپولیس و سپاهان اظهارنظر کنم. به قراردادم با عمان پایبند هستم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس