کد خبر 1105801
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
مثلث ارزشمند مس عامل صعود رفسنجانی‌ها

سه بازیکن مس رفسنجان نقش درخشانی در صعود این تیم به لیگ برتر ایفا کردند.

به گزارش مشرق، مس رفسنجان دو هفته مانده به پایان لیگ دسته یک صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد و با رقیبان خود فاصله گرفت تا با خیال آسوده لیگ را به پایان برساند.

آن‌ها نتایج درخشانی کسب کردند و عوامل مختلفی از جمله مدیریت و مربی نقش به‌سزایی در صعود مس ایفا کردند. اما باید درخشش بازیکنان این تیم را هم در نظر گرفت که اگر عملکرد خوب‌شان نبود، رفسنجانی‌ها نمی‌توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

مس رفسنجان چگونه به لیگ برتر صعود کرد؟

مس رفسنجان با حضور سه مهره میانی و تهاجمی این تیم رکوردهای زیادی را جا به جا کرد. از بیش‌ترین گل زده تا بیش‌ترین تفاضل گل به شاگردان ربیعی اختصاص پیدا کرد. مهرداد آوخ، حمید گلزاری و محسن آذرباد سه بازیکن موثر رفسنجانی‌ها هستند که نقش زیادی در کسب نتایج خوب این تیم داشته‌اند.

محسن آذرباد با ۵ گل و ۱۷ پاس گل، حمید گلزاری با ۱۳ گل و ۷ پاس گل و مهرداد آوخ با ۵ گل و ۵ پاس گل موثرترین بازیکنان تیم مس بودند و در لیگ دسته اول خوش درخشیدند. محسن آذرباد با این تعداد پاس گل درصدر بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد و حمید گلزاری با ۱۳ گل در نزدیکی صدر جدول گلزنان قرار دارد.

نکته قابل توجه این است که این سه بازیکن فصل قبل با عملکردی که از خود به نمایش گذاشته بودند به همراه گل گهر به لیگ برتر صعود کردند اما از فهرست تیم گل‌ گهر برای حضور در لیگ برتر خط خوردند تا اتفاق عجیب رخ دهد. آن‌ها پس از همراهی نکردن گل گهر در لیگ برتر به مس رفسنجان پیوستند تا این بار هم خود را ثابت کنند و به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کنند.

این سه بازیکن موثر مس با انگیزه‌های فراوان خود، برای به نمایش گذاشتن عملکرد خوب‌شان به همراه رفسنجانی‌ها در لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد و باید دید می‌توانند با تیم‌شان نتایج قابل قبولی کسب کنند یا خیر.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    بنظرم مس رفسنجان با گل گهر همشهری بازی در آوردند! البته مشکل از لیگ هست که سه بازیکن میتونند یک تیم رو تو جدول جابجا کنند! یعنی بقیه تیم همه تو زمین علاف هستند!
  • حامد جمشیدی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    بازیکن لیگ یکی فقط حمید گلزاری ،فصل ۹۴_۹۵ تو تیم خیبر غوغا کرد دمش گرم لیاقتش بازی تو لیگ برتر هستش نه لیگ یک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس