میگوئل دیاز کانل برمودز رئیس جمهور کوبا

رئیس جمهور کوبا اقدامات دولت آمریکا در کشورش را محکوم کرد و گفت هدف آن نابودی انقلاب کوبا است.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور کوبا اقدامات تازه دولت آمریکا از سوی دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده را گامی برای نابود ساختن انقلاب کشورش خطاب و آن را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس جمهور کوبا به ورود نفتکشهای ایران به ونزوئلا

به نوشته وبگاه «رادیو هاوانا» «میگوئل دیاز کانل برمودز» رئیس جمهور کوبا روز دوشنبه طی توییتی با انتقاد از تصمیم کاخ سفید  و موسسه آمریکایی «یوسیاد» در اختصاص  بیش از ۳ میلیون دلار برای انجام عملیات مخفیانه در این کشور در قالب کمک به کارگران و دیگر اقشار این کشور نوشت: «اختصاص میلیون‌ها دلار برای بدنامان و برای منحرفان جهت نابودی انقلاب

رئیس جمهور کوبا در ادامه یاد آور شد که دولت این کشور در بحبوحه شیوع کرونا، بیش از ۲۰ اقدام  جهت بهبود اوضاع اشتغال، دستمزد و تامین امنیت اجتماعی شهروندان این کشور انجام داده است.

رئیس جمهور کوبا در توییت خود با انتشار بخشی از گزارش روزنامه دولتی این کشور نوشت، این اقدام خرابکارانه یوسیاد نوعی جنگ علیه کشور و بخشی از راهبرد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اهداف انتخاباتی  و فریب افکار عمومی نسبت به سوء مدیریت در مهار کروناست.

موسه یوسیاد به تازگی ۳ میلیون دلار تحت عنوان جعلی کمکهای مالی برای برخی از اقشار کوبا  از جمله کارگران و برخی کارگران جنسی  در نظر گرفته است.

چندی قبل وزیر امور خارجه کوبا نیز  با انتقاد از سیاست خارجی واشنگتن نوشت که این کشور به دنبال حمله به کشورهای دیگر به بهانه ترویج ارزش‌های آمریکایی است.  

«برونو رودریگز»  وزیر خارجه کوبا در توییتی نوشت: «در طول تاریخ، ادعای ترویج ارزش‌های آمریکایی در سیاست خارجی بهانه‌ای برای توسل به] خشونت جهت دفاع از منافع سرمایه‌داران بزرگ آمریکا از طریق سلطه‌گری بوده است.» 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس