کد خبر 1105373
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
بازگشت پاتوسی با اضافه وزن!

پاتوسی شب گذشته (دوشنبه) بعد از مدت‌ها مقابل ساپیا به زمین رفت و دقایقی را برای تیم فولاد بازی کرد.

به گزارش مشرق، پس از تعطیلی لیگ برتر برخی از بازیکنان خارجی تیم‌های مختلف به کشورشان بازگشتند اما با بسته شدن خطوط هوایی، برای بازگشت به ایران و همراهی تیم‌های‌شان به مشکل خوردند.

بیشتر بخوانید:

چرا پاتوسی برای فولاد بازی نمی‌کند؟

آیاندا پاتوسی، هافبک فولاد خوزستان هم با تعطیلی لیگ به کشورش بازگشت و باتوجه به برنامه تمرینی کادر فنی فولاد می‌بایست در قرنطینه تمریناتش را دنبال می‌کرد تا آمادگی‌اش را حفظ کند. هر چند خیلی دیر اما او با باز شدن خطوط هوایی پس از چند ماه بالاخره توانست به تمرینات فولاد بازگردد.

شرایط اما به آن شکلی که فولادی‌ها تصور می‌کردند پیش نرفت. نکونام امیدوار بود تا تیمش با بازگشت پاتوسی در وضعیت بهتری قرار بگیرد اما آن‌ها با شرایطی عجیب مواجه شدند. هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد با اضافه وزن و نداشتن آمادگی به تمرینات بازگشت.

جواد نکونام به این مساله واکنش نشان داد و او را از فهرست تیم خط زد. نکونام چند مسابقه از پاتوسی استفاده نکرد تا بلکه او به آمادگی لازم برسد. بالاخره هافبک فولادی‌ها شب گذشته دقایقی مقابل سایپا بازی کرد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود پاتوسی هم‌چنان اضافه وزن دارد و مشخص نیست کادرفنی فولاد چگونه راضی شدند او را به زمین بفرستند. البته پاتوسی یک از ستاره‌های فولاد پیش از تعطیلی لیگ محسوب می‌شد و اگر بتواند به شرایط مطلوبش برگردد، قطعا مهره موثر هر تیمی می‌تواند باشد.

قرارداد قرضی آیاندا پاتوسی رو به پایان است و او باید به کشورش بازگردد اما باید دید کادرفنی فولاد خوزستان این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد یا ترجیح می‌دهند از بازیکن دیگری به عنوان جایگزین استفاده کنند.

فولاد خوزستان شب گذشته (دوشنبه) در قالب هفته بیست‌ و هشتم لیگ برتر در دیدار مقابل سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد تا در رده چهارم جدول باقی بماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس