کد خبر 1105153
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
جام حذفی

پس از مشخص شدن 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، نوبت بررسی احتمالات قرعه کشی نیمه نهایی است و خیلی ها منتظر تماشای یک دربی اضافی هستند

به گزارش مشرق، دو تیم استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی استقلال به پایان رسید. قرعه کشی مرحله نیمه نهایی فردا (سه شنبه 21 مرداد ) به صورت آنلاین برگزار می شود.

امشب (دوشنبه) تکلیف چهارمین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز مشخص شد.

تیم های حاضر در مرحله یک نیمه نهایی جام حذفی
استقلال تهران
پرسپولیس تهران
تراکتور تبریز
نفت مسجد سلیمان

وضعیت جدول تیم های حاضر در این مرحله به گونه ای است که شاهد دیدار های بسیار جذابی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستیم. برای قرعه کشی مرحله نیمه نهایی 3 حالت وجود دارد که به بررسی این سه احتمال می پردازیم:

حالت اول؛ دربی حذفی

حالت اول
استقلال  پرسپولیس 
تراکتور نفت مسجدسلیمان

در جذاب ترین حالت قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی دو تیم پرطرفدار تهرانی رقیب هم می شوند و باید در یک بازی تک حذفی تکلیف یکی از فینالیست ها را در دربی مشخص کنند. چنین وضعیت مشابهی درسال 91 نیز اتفاق افتاد که استقلال مظلومی و پرسپولیس استیلی در این مرحله به مصاف هم رفتند، این بازی با پیروزی 3-0 استقلال در 120 دقیقه به پایان رسید.

در سوی دیگر جدول نیز تراکتور به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود. در دیدار رفت لیگ امسال هم این دو تیم به مصاف هم رفتند که بازی بدون گل تمام شد و بازی برگشت را هم تراکتور با تک گل اکبر ایمانی برد.

جشن استقلالی ها پس از پیروزی

در این حالت چون هم تراکتور در مرحله قبل میزبان بود و هم نفت مسجدسلیمان، برای تعیین میزبان این بازی باید قرعه کشی مجدد انجام شود. در دربی هم پرسپولیس میزبان است چرا که پرسپولیس در مرحله قبل میهمان بود و استقلال میزبان... البته در دربی میزبان و میهمان فرقی ندارد.

حالت دوم؛ استقلال و تراکتور

حالت دوم
استقلال تراکتور 
پرسپولیس  نفت مسجد سلیمان

جدال استقلل تراکتور همواره یکی از جذاب ترین رقابت تیم های ایرانی است که هوادار فوتبال را از شدت هیجان به مرز جنون می رساند، آخرین تقابل استقلال و تراکتور در جام حذفی به سال 94 و به زمانی که پرویز مظلومی هدایت استقلال را برعهده داشت بر می گردد که استقلال توانست با دو گل سجاد شهباززاده با نتیجه 2-1 در تبریز تراکتور را شکست بدهد و از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به سلامت عبور کند.

تصویر بازی

در آنسوی جدول نیز پرسپولیس باید به مصاف نفت مسجد سلیمانی برود که انگیزه های زیادی برای صعود به فینال دارد. این دو تیم در لیگ نوزدهم دو بار به مصاف هم رفته اند که یک پیروزی سهم تهرانی ها و یک پیروزی نیز سهم مسجدسلیمانی ها شده است. در این حالت برای تعیین میزبان بازی استقلال و تراکتور، قرعه کشی خواهد شد اما پرسپولیس میزبان نفت مسجدسلیمان است چرا که پرسپولیس در مرحله قبل مقابل نماینده ماهشهر میهمان بود اما نفت مسجدسلیمان به عنوان میزبان به مصاف شاهین بوشهر رفت و با غلبه بر این تیم، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

حالت سوم؛ پرسپولیس و تراکتور

حالت سوم
پرسپولیس  تراکتور 
استقلال نفت مسجدسلیمان

شاید بتوانیم بازی تراکتور و پرسپولیس را مشابه داخلی جدال جذاب لیورپول و منچستر یونایتد بدانیم، شور، هیجان و تنفر در این بازی به اوج خود می رسد برای درک این قضیه کافی است نگاهی به دیدار های گذشته این دو تیم و ارتباط هواداران شان بیاندازید.

تصاویری از جنجال های بازی تراکتور و پرسپولیس

در آن سوی جدول نیز استقلال به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود. استقلال در لیگ نوزدهم یک پیروزی و یک تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد. در این حالت هم پرسپولیس مقابل تراکتور میزبان است اما میزبان بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان را قرعه تعیین می کند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 16
    استقلال قهرمان بشه بهتره. چون تو این 3 بازی اخیر با حمایت همه جانبه داورا، پنالتی و گل آفساید زدند و چه بهتر همین الان کاپ رو تقدیمشون کنند.....
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      1 2
      میدونم وحشت افتاده به جونت.راه نداره باید با تاج بازی کنید .در ضمن فراموش نشه که آبو بریزی همونجایی که میسوزه
    • مهدی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      1 1
      راس مگی نکه وزیراومدبهتون جام اسنپی روداداینم داوراب مابدن حرفت حقه خخ
    • amir IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      0 0
      حالا شما که کل فصل داورا باهاتون بودن و بقیه هم قهرمانتون کردن
  • حمید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 7
    پرسپولیس با تراکتور استقلال با نفت مسجدسلیمان
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 2
    تاج باید بخوره به لنگ تا با یک داوری عادلانه لنگ دیگه نتونه با گل افساید قصر در بره
  • ناشناس IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 0
    کیسه کشا اگه هنوز بهتون ثابت نشده که زیرش هستین لامصب 5 ساله که دارین میسوزین آب دیگه نمیتونه براتون کاری کنه یخ بزارین یخ
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      0 0
      خودتونم میدونید زیرمونید لنگی با این الطاف بابامسعودی هم زیرش میمونید به خاطر همینه که با اینهمه جام اسنپی هنوز دهرید گریه میکنید
  • امیر SA ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    پرسپولیس استقلال
  • رضا شرفی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    استقلال و نفت مسجدسلیمان
  • مهدی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    وزیر گفته: جام ها رو برگردونید . اینا لطف ماست , اصلا واس ماست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس