کد خبر 1104764
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
یخکشی:‌ صبح‌ها بنایی و شالیکوبی می‌کنم و عصرها کشتی می‌گیرم

مدعی وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: صبح‌ها بنایی می‌کنم و شالیکوبی و از اینکه کارگرم خجالت نمی‌کشم.

به گزارش مشرق، محمدباقر یخکشی در مورد پیگیری تمریناتش در بهشهر اظهار داشت: داشتیم تا همین چند روز پیش خوب کار می‌کردیم که اوضاع شیوع کرونا در بهشهر و گلوگاه خیلی بد شد و مربی‌مان (اصغر بذری) در باشگاه را بست. به همین خاطر فعلا بیشتر تمرین هوازی و وزنه داریم. بیشتر سر کار می‌روم.

بیشتر بخوانید:

پویش کمک مومنانه قهرمانان کشتی +عکس

وی در مورد کارش نیز توضیح داد: کارگر روزمزدم. بنایی می‌کنم و شالیکوبی. مشکلی هم با این قضیه ندارم. از اینکه کارگرم خجالت نمی‌کشم. آن زمان هم که ملی‌پوش جهانی شدم به رسول خادم گفتم که در مازندران چه کاری می‌کنم. من اصلا کشتی را با بنایی شروع کردم. نه پول دارم و نه پارتی، خانواده‌ام نمی‌تواند ساپورتم کند که صرفا تمرین کشتی انجام دهم. خودم باید آنها را حمایت کنم.

عضو تیم ملی کشتی ‌آزاد در مسابقات جهانی 2018 خاطرنشان کرد: من همیشه پیش خودم اینطور فکر می‌کنم که انگار صبح 4 تا کشتی گرفته‌ام، کارگری‌ام را می‌گویم و به خودم اجازه نمی‌دهم عصرها خستگی کار صبح را بهانه کنم و انگار عصر که به سالن کشتی می‌روم، قرار است کشتی فینال را بگیرم. به خاطر نوع کاری که انجام می‌دهم، هیچ‌وقت هم نمی‌گویم بدنم آماده نبود و ضعیف بودم. چون همیشه فعالیت بدنی دارم و هیچ‌وقت نمی‌گویم امروز کارم زیاد بود و خسته‌ام.


 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    شرم آور است
    • عبا دالله IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      0 0
      عزیزم چرا شرم اور با ابرو زندگی می کنه چپاول بلد نیست رانت خواری بلد نیست پاچه خواری بلد نیست مرد مرد خدا حفظش کند مرگ بر امریکا مرگ بر چپاول گر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس