آشوبگران در بیروت

آنچه که از تصاویر مخابره شده الجزیره پیداست، تمرکز آشوبگران پشت کوچه‌ای است که به ساختمان پارلمان‌ لبنان در مرکز بیروت راه دارد، اما تلاش آنها با دیوارهای فلزی و نیروهای امنیتی روبرو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حقدوست IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    5 5
    اینها قطعا کسانی هستند که تا دیروز قدرت در دستشان بود و امروز با دولت جدید حسان دیاب هم قدرت و نفوذشان کم شده و هم میترسند فسادهایشان برملا شود و حادثه بیروت دقیقا به همین ها مربوط میشود و سرنخ و ته نخ خودشان هستند ناراضیان اصلی ۱۴مارسی ها و متحدان ال سعود هستند بالاخره این حنایت ها و توطئه های سلطه و قدرت طلبی همین نزدیکی ها وارد خود عربستان خواهد شد و در اتش جنایات خود خواهند سوخت اما فعلا ماشین مزدوران اجیر شده خیابانی و تحریف رسانه ای و پول پاشی و رشوه دهی انها کمی قوی تر است اما به زودی حقایق برملا و کسانی که اتش بپا کردن در اتش خود ساخته خواهند افتاد
    • احمد IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      0 0
      حریری و پدرش سالهاست لبنان رو تبدیل کردن به کازینو عربهای پولدار منطقه، از طرف دیگه هم نوکری غرب رو می کردن. الان که گندش دراومده دولت حسان دیاب رو که چند ماهه سر کار اومده رو مقصر می دونن. همون برنامه ای که آمریکایی ها و جوکرهاشون در عراق علیه عادل عبدالمهدی پیاده کردن. همون برنامه ای اصلاحطلبها دارن تو ایران اجرا می کنن. خودشون منبع همه فسادها هستن و خودشون منتقد. انشالله یه بار برای همیشه در آتش خودشون بسوزن.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    5 5
    بعضیا لیاقت لعن و نفرین خدا و صالحان را دارند چه لبنان چه ایران
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 2
    باسلام.حالا وقتی اسرائیل و امریکا حمله کنه،چند نفر از این حاضر برن بجنگن؟ یا با عبارتی درست تر اونجا فقط وایسن،دیگه کار دیگه نکن!!! زودتر از میگ میگ محل رو ترک میگنن! .. امیدوارم خود حزب الله لبنان.پشت صحنه این اتفاق شوم،بمب گذاری رو به اسناد و مدارک لو بده .. تا دقیقا مشخص بشه کار کی بوده.. هرچند که اکثر میدونند کاری کی هستش..
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    پهلوی تنها دوره ای بود که ایران بدون جنگ کوچک شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس