کد خبر 1104689
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
بیروت

ارتش لبنان در بیانیه‌ای شایعات جدید در مورد محل انفجار اخیر بیروت را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، بخش رسانه ای و تبلیغات فرماندهی ارتش لبنان  در بیانیه ای شایعات اخیر در فضای مجازی در مورد وجود تونل هایی در اسکله و زیر محل انفجار وابسته به یکی از گروه های لبنانی را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است ، فرماندهی ارتش به طور قاطع صحت ادعاهای منتشر شده را رد و تاکید می کند ، ساختمانی زیر سیلوهای غلات وجود دارد که از طریق تونلی که از ورودی شرقی سیلوها به طرف غرب امتداد دارد می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

هدف از تحرکات اخیر در لبنان چیست؟

بر اساس این بیانیه کارمندانی در طول ساعات شبانه روز در اتاق عملیاتی که در آن سامانه های راه اندازی و کنترل آسانسورها و دستگاه های مکنده غلات از داخل کشتی تعبیه شده اند، فعالیت می کنند.

فرماندهی ارتشل مجددا از رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی می خواهد تا اقدام به باز نشر و تایید شایعات و اطلاعات غیر صحیحی نکنند و صحت اطلاعات را با طرف های ذیربط مورد سنجش قرار داده و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.‎

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    1 0
    امان از استعمار فرانسه که صد سال بعد از مرز بندی سایس پیکو هم مشکل هست .... لبنان سوریه و فلسطین اردن همه یک کشورند اگر متحد بودند اینهمه آشوب نبود درست همین قضیه در کشمیر و برمه هم هست میراث استعمار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس