این روزها خرید کالاهای مختلف به‌صورت قسطی، به یک فرهنگ در بازار تبدیل‌شده است. تا جایی که نمی‌توانیم کسی را پیدا کنیم که تابه‌حال هرگز به خرید اقساطی کالاهای مختلف فکر نکرده باشد. اگر تجربه این نوع خرید را داشته باشید، حتماً می‌دانید که خرید قسطی شرایط متفاوتی دارد.

میزان دریافت پیش‌پرداخت، مراحل تحویل کالا و ضمانت پرداخت اقساط در هر فروشگاهی متفاوت است. از طرفی اعتبار سنجی این فروشگاه‌ها برای بازگرداندن اوراق بهادار ضمانت، کار دشواری است و بنابراین نمی‌توان به‌سادگی به همه عرضه‌کنندگان اقساطی کالاها و خدمات اعتماد کرد. یکی از راه‌حل‌هایی که در سال‌های اخیر دراین‌باره صورت گرفته، خرید اقساطی با کارت اعتباری است. اگر نمی‌دانید که این کارت چیست و چگونه به ما در خرید قسطی کمک می‌کند، ادامه مطلب را بخوانید.

کارت اعتباری قسطی چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید اقساطی نیز مانند همه فرایندهای بازار نیاز به، به‌روزرسانی دارد. به همین دلیل است که شرکت‌های مختلفی دست به ساخت کارت‌های اعتباری اقساطی، برای کمک به مشتریان زده‌اند. در حقیقت این شرکت‌ها یک میانجی بین شما و فروشگاه‌ها یا عرضه‌کنندگان خدمات هستند. کارت اعتباری اقساطی یک کارت معتبر به‌حساب می‌آید که برای ساده‌تر کردن مسیر خرید طراحی‌شده است.

نحوه خرید اقساطی با استفاده از کارت اعتباری، یک کارت برای همه خریدهای قسطی

شما به‌عنوان مشتری با خرید این کارت و شارژ آن با مبلغ تعیین‌شده، می‌توانید از هر فروشگاه اقساطی خرید کنید یا از هر شرکتی خدمات دریافت کنید. به‌عبارت‌دیگر با در دست داشتن این کارت اعتباری، خرید خود را با هر مبلغی، تنها با پرداخت پیش‌پرداخت انجام خواهید داد.

همچنین مبلغ باقی‌مانده را نیز با توجه به اقساط تعیین‌شده، به‌صورت ماهیانه در کارت اعتباری اقساطی شارژ خواهید کرد. به‌این‌ترتیب هم یک کارت معتبر اقساطی در دست دارید و هم توانسته‌اید کالا یا خدمات موردنظرتان را با پرداخت کمتر از نیمی از مبلغ، خریداری کنید.

انتخاب کارت اعتباری مطمئن، صادرکننده‌های معتبر را بشناسید

برای سنجش ارزش یک کارت و خرید اقساطی با کارت اعتباری، باید پیش از هر چیز اعتبار شرکت صادرکننده را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید سابقه شرکت را به‌درستی بخوانید و از قوانین و بندهای ضروری قرارداد آن دقیقاً مطلع شوید.

فراموش نکنید که اگرچه نام یک شرکت معتبر برای دریافت کارت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها است، اما کافی نیست. بلکه مهم‌ترین موضوع در انتخاب، بررسی شرایط تحویل کالا و بازپرداخت آن است. برای مثال فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن یک عبارت وسوسه‌انگیز است که ممکن است توجه همه را به خود جلب کند. بااین‌حال بدون دانستن شرایط دقیق شرکت و کارت صادرشده، اقدام به خرید نکنید. برای اعتبار سنجی می‌توانید پس از خواندن قوانین و شرایط، از مشتریان قبلی روند کار را جویا شوید تا اعتماد لازم را به اعتبار کارت و روند دریافت اقساط شرکت به دست آورید.

خرید کالاها و خدمات با کارت معتبر اقساطی، چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

سقف و تنوع کالاها و خدمات قابل‌خرید با کارت اعتباری اقساطی، به قوانین و چارچوب‌ها در هر شرکت صادرکننده بستگی دارد. بااین‌حال به‌طورمعمول کارت‌ها، محدودیت خاصی برای استفاده ندارند. این موضوع به این معنی است که از یک خدمت در زمینه دندانپزشکی تا خرید یک گوشی همراه ساده و حتی خرید ماینر را می‌توانید از طریق خرید اقساطی با کارت اعتباری انجام دهید.

پیشنهاد ما نیز به شما این است که یک کارت اعتباری را انتخاب کنید که محدودیتی برای انتخاب خدمات یا کالاها نداشته باشد. به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌درستی برای انتخاب و خرید برنامه‌ریزی کنید.

از کدام فروشگاه‌ها می‌توان با کارت اعتباری اقساطی خرید کرد؟

مانند همه شرایط دیگری که گفته شد، انتخاب فروشگاه به شرکت صادرکننده کارت وابسته است. بعضی از کارت‌های اعتباری تنها برای خرید کالا در نظر گرفته‌شده‌اند و با آن‌ها نمی‌توان خدمات را به‌صورت اقساطی خریداری کرد.

در این بخش نیز در نظر داشته باشید که بهترین انتخاب برای شما، صادرکننده‌هایی هستند که محدودیتی برای فروشگاه‌ها و مراکز ارائه‌کننده خدمات ندارند و انتخاب در آن‌ها بسیار وسیع است. فراموش نکنید که هرچه محدودیت‌های کارت اعتباری اقساطی کمتر باشد، به این معنی است که شرکت صادرکننده معتبرتر است و ساده‌تر می‌توان به آن اعتماد کرد.

ویژگی‌های شرکت معتبر برای صدور کارت اعتباری

علاوه بر ویژگی‌هایی مانند نداشتن محدودیت، قوانین ساده و شرایط بازپرداخت شفاف، لازم است نکته‌های دیگری را نیز برای شناخت شرکت صادرکننده کارت اعتباری در نظر داشته باشید. برای مثال توجه کنید که این شرکت چقدر مشتری مدار است و تا چه اندازه می‌تواند مشتری را در پاسخ‌دهی به سؤالاتش قانع کند؟ اگر به دنبال یک شرکت حرفه‌ای و متخصص در این زمینه هستید، ما به شما قسطا را پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت با ارائه کارت معتبر قسطا کارت، یک همراه مطمئن برای شما در خرید اقساطی کالاها و خدمات است.

مهم‌ترین اصل برای قسطا احترام به مشتریان و پاسخ‌گویی به همه ابهامات آن‌ها در زمینه خرید با کارت اعتباری است و به شما اطمینان می‌دهند که از زمان صدور کارت تا پرداخت آخرین قسط، یک همراه مطمئن برای شما باشند. شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم از طریق سایت قسطا، برای دریافت قسطا کارت اقدام کنید تا در کمتر از 5 روز کاری، یک کارت معتبر برای همه خریدهای اقساطی در اختیار داشته باشید.


**این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس