کد خبر 1104359
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
جدال استقلال-سپاهان یک فینال است/ قلعه نویی شرایط را تغییر می دهد

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دیدار تیم های استقلال و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: این بازی به دلیل حساسیت هایی که دارد یک فینال محسوب خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرتضی یکه در مورد دیدار استقلال برابر سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که روز دوشنبه ۲۰ مرداد برگزار خواهدشد، گفت: چند روز پیش این دو تیم برابر یکدیگر قرار گرفتند و استقلال توانست دو بر یک سپاهان را شکست دهد. در آن روز امیر قلعه نویی به خاطر بیماری در کنار تیمش نبود و این تاثیر منفی روی تیمش داشت اما به طور حتم برای رسیدن به فینال جام حذفی قلعه نویی کنار تیمش خواهد بود و روز دوشنبه لب خط خواهد ایستاد تا بتواند تیمش را هدایت کرده تا سپاهان مقابل استقلال برنده شود.

وی تاکید کرد: این دیدار از چند لحاظ جذاب خواهد بود. اول تقابل استاد و شاگرد است و باید ببینیم اگر قلعه نویی کنار خط باشد آیا باز هم مجیدی می تواند او را شکست دهد؟ دوم اینکه هر دو تیم نتوانستند در این فصل به قهرمانی دست پیدا کنند و حالا رسیدن به قهرمانی در جام حذفی برای هر دوی آنها بسیار مهم خواهد بود. سپاهانی ها که هزینه زیادی در این فصل کرده بودند نمی خواهند  در پایان بدون جام بمانند. استقلال هم چندین سال است نتوانسته به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند امیدش به این است که در جام حذفی جام را بالای سر برده و تا حدودی هوادارانش را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید:

تصور می کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت: دیدار استقلال و سپاهان می تواند یک فینال باشد، فینالی جذاب که مطمئنا همه علاقه مندان به فوتبال پای گیرنده های خود خواهند نشست تا این دیدار را تماشا کنند. شاید تنها نقطه تاریک این بازی نبود تماشاگران است به طور حتم حضور هواداران استقلال و سپاهان می توانست گرمی خاصی به این بازی ببخشد اما مدتی است که دیگر به تماشای بازی های بدون تماشاگر عادت کرده ایم و باید بازی استقلال و سپاهان را بدون حضور تماشاگر تجربه کنیم.

یکه در خصوص حفظ شیخ دیاباته هم گفت: دیاباته یکی از بهترین مهاجمان خارجی فوتبال ایران است شاید روزی که به استقلال آمد کسی فکر نمی کند در صدر گلزنان لیگ برتر بایستد و نزد هواداران استقلال محبوبیتی ویژه پیدا کند. دیاباته یک بازیکن بی حاشیه و تاثیرگذار است، او در مواقع لزوم هم به خط دفاع کمک می کند هم هافبک و هم نقش خود را به عنوان مهاجم به طور کامل انجام می دهد شاید تنها جایی که برای استقلال بازی نکرده دروازه بانی است که فکر می کنم اگر روزی نیاز شود در این پست هم عملکرد خوبی خواهد داشت بنابراین مسئولان استقلال باید هر چه زودتر  قرارداد این بازیکن را تمدید کرده و هم استقلال بهترین مهاجم گلزنش را از دست ندهد و هم هواداران از نگرانی بیرون بیایند.

مهاجم سابق استقلال در مورد عملکرد حسین حسینی و انتقاداتی که از او می شود، گفت: به طور طبیعی نبود دو دروازه بان خوب تاثیر منفی خواهد گذاشت، سال گذشته رحمتی و حسینی رقابت خوبی با یکدیگر داشتند و هر کدام آماده تر بودند درون دروازه استقلال قرار می گرفتند اما امسال حسینی تنهاست، انگیزه های بالایی ندارد و می داند در هر بازی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت بنابراین باید مسئولان استقلال برای اینکه انگیزه های حسینی از بین نرفته و شرایط خوبی داشته باشد یک دروازه بان خوبی به خدمت گرفته تا با رقابتی سالم بین دو دروازه بان آنکه آماده تر است به میدان برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی استقلال و سپاهان از نظر فنی باید یک بازی جذاب باشد، سپاهان با برنامه به تهران خواهد آمد و به طور حتم مجیدی تدارک ویژه ای برای این دیدار دارد بنابراین باید شاهد یک بازی جذاب از دو تیم باشیم اما حیف در پایان یکی از قدرت های فوتبال ایران باید از گردونه رقابت های حذفی کنار برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    از اول کار کم کاری قلعه نویی در سپاهان پیدا بود علت مشخص نیست این از د و سال قبل مشهود بود شاید بخاطر استقلا لی ای بودنش باشه شاید هم مسیله سر مربی گری تیم ملی بوده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس