کد خبر 1104158
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
همسر سفیر هلند در لبنان، بعد از جراحت شدید جان باخت

وزارت خارجه هلند در وب سایت خود گزارش داده که همسر سفید هلند در لبنان بر اثر انفجار مهیب در بندر بیروت پس از سه روز جراحت شدید جان خود را از دست داده است.

به گزارش مشرق، «هدویگ والتمانس مولیر»، همسر سفیر هلند در لبنان در انفجار مهیب بندر شهر بیروت، پایتخت این کشور بعد از جراحت شدید امروز (شنبه) جان خود را از دست داد. 

رویترز به نقل از وبسایت وزارت خارجه این کشور نوشته، مولیر ۵۵ ساله همزمان با وقوع این انفجار در کنار همسر خود در اتاق نشیمن در بیروت بوده است.  

بیشتر بخوانید:

وی یکی از همکاران بخش منابع انسانی وزارت خارجه هلند بود که هم از لاهه و هم در بیروت لبنان فعالیت می‌کرده است. 

وی بعد از سه روز به دلیل شدت جراحت بالا از پای در آمد و امروز جان خود را از دست داد. 

انفجار بندر بیروت در سه‌شنبه هفته گذشته رخ داد و بر اساس آمار رسمی تا کنون حدود ۱۵۴ نفر در آن کشته و بیش از ۵۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند. 

وزارت بهداشت لبنان تعداد مفقودی‌ها را شصت نفر اعلام کرده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تنبل IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    4 4
    حالا که کار به اینجا رسید، باید بمب های هسته ای کوچک بسازیم. مثلا سه تا پنج کیاو تن. هم کوچیکه و هم سبکه. دوران بمب اتمی بزرگ به سر آمده. حالا اسرائیل واقعا حقشه که بندر حیفا درست مثل بندر بیروت بشه. حتی اگر گروهی از تندروها در داخل ارتش اسرائیل این کار را انجام داده باشند به طوری که بقیه خبر نداشتن. حیفا باید بشه عین بیروت. زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. وگرنه فردا خواهند آمد به سراغ ایران.
  • تنبل IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    2 1
    کیلوتن
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      1 0
      جناب زیبا کلام تسلیت! لطفاً اصلاح طلبان تهوع آور برای روشن کردن شمع در کنار سفارت هلند در تهران مراعات مسائل بهداشتی را هم بکنند که به واسطه کرونا تلف نشوند! فکری هم برای لباس جهت از عزا درآوردن زیباکلام داشته باشند! با تشکر!
  • DE ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    2 0
    بی جهت برای این جانیان تاریخ دلسوزی نکنین اینها که روزگاری بمب شیمیایی به صدام میدادن و برسمان میانداختن حالا خودشان گرفتار شدن همین دنیا دارمکافاته آسیاب به نوبت هلند و المان و فرانسه و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس