کد خبر 1104038
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
یووه برد اما مُرد!

لیون فرانسه در شرایطی شب گذشته رونالدو و یارانش را از لیگ قهرمانان حذف کرد که پیش از این هم ۱۰ سال پیش این کار را کرده بود.

به گزارش مشرق، شب گذشته یوونتوس در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. بانوی پیر در بازی رفت با یک گل شکست خورد و با وجود پیروزی در دیدار برگشت به دلیل قانون گل زده در خانه حریف از رسیدن به جمع ۸ تیم برتر اروپا بازماند تا تیم فرانسوی راهی این مرحله شود.

اگرچه در این بازی کریس رونالدو ستاره بود و موفق شد در این بازی دبل کند اما در نهایت نتوانست تیمش را از حذف شدن نجات دهد تا بار دیگر این تیم فرانسوی این ستاره پرتغالی و یارانش را از گردونه مسابقات حذف کند.

رونالدو و هم‌تیمی‌هایش پیش از این در قامت تیم رئال مادرید به دست لیون حذف شده بود و ۱۰ سال بعد این بار در تیم یوونتوس، بازهم برای رونالدو این اتفاق رخ داد.

فوق ستاره پرتغالی از سال ۲۰۱۰ تاکنون هیچ گاه در این مرحله به همراه تیمش حذف نشده بود که این اتفاق بار دیگر برایش به دست این تیم فرانسوی رخ داد.

نکته دیگر اینکه لیون برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۰ که رونالدو و یارانش را حذف کرده بود در جمع ۸ تیم برتر اروپا راه یافت و این بار هم با حذف رونالدو و یارانش به یک چهارم نهایی صعود کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ممد US ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    رونالدو تنهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس