لیگ اروپا| سویا با حذف رم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ لورکوزن حریف اینتر شد

بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با صعود تیم‌های سویا و بایرلورکوزن و حذف تیم‌های رم و رنجرز ادامه یافت.

به گزارش مشرق، در آخرین شب از بازی‌های معوقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب (پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال سویا و رم در ورزشگاه MSV  آره‌نا شهر دویسبورگ آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی را سویا با نتیجه ۲ بر صفر برد. در این بازی سرخیو رگیلون در دقیقه ۲۱ و یوسف النصری در دقیقه ۴۴ برای نماینده اسپانیا گلزنی کردند. همچنین جانلوکا کانچینی در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده این بازی از رم اخراج شد.

با توجه به اینکه دو تیم قبل از شیوع کرونا موفق به انجام بازی رفت‌شان نشده بودند، مصاف آنها با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا تک حذفی شده بود و به این ترتیب سویا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در آن مرحله باید با برنده مصاف امشب تیم‌های ولورهمپتون انگلیس و المپیاکوس یونان روبه‌رو شود. این بازی امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در خانه تیم ولورهمپتون برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم در یونان یک - یک مساوی شده بود.

در بازی همزمان تیم فوتبال بایرلورکوزن در دیداری خانگی به مصاف رنجرز گلاسکو اسکاتلند رفت و میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. موسی دیابی در دقیقه ۵۱ تنها گل این بازی را زد. لورکوزن که بازی رفت دو تیم را هم با نتیجه ۳ بر یک برده بود، در مجموع با پیروزی ۴ بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در آن مرحله باید به مصاف اینتری برود که شب گذشته مقابل ختافه به برتری رسید.

از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به جز مصاف ولورهمپتون و المپیاکوس، اینتراخت فرانکفورت و بازل سوئیس هم در آلمان با یکدیگر پیکار می‌کنند که این دو بازی آخرین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس