کد خبر 1103781
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
رامبد جوان

رامبد جوان بعد از چند روز شایعه آمدن یا نیامدن بالاخره خبر از بازگشت با خندوانه داد.

به گزارش مشرق، در این چند روز چراغ سبزی از سوی رامبد جوان روشن شد وقتی خبری از برنامه مجازی  "استندآپ‌ شو" نشد. چرا که روابط‌عمومی "ساترا" همان موقع در جریان شایعه پراکنی ها اعلام کرد: توقف "استندآپ‌ شو" رامبد جوان بر اساس تصمیمات ساترا نبوده و اطلاعی از آن ندارد. البته درخواستی هم به طورکامل ندادند و مدارکشان تکمیل نبوده است. 

بیشتر بخوانید:

چهره‌های معروف مکلف به حفظ شئونات اجتماعی در سیما می‌شوند

آن موقع خبرهایی آمد احتمال دارد رامبد جوان با برنامه‌ای تلویزیونی به آنتن تلویزیون برگردد؛  تحت عنوان "خنداننده‌شو ۳" و یا ادامه "خندوانه" بعد از محرم و صفر در تلویزیون اتفاق بیفتد. 

آخرین گفت‌وگویی که با رامبد جوان شده است،‌ بحث سر بازگشت با "خندوانه" بود؛ سری جدیدی که کارهای مقدماتی و آماده کردن لوکیشن و دکور جلو می‌رفت که به اوج کرونا رسید و سری جدید "خندوانه" اسفندماه به آنتن نرسید.

در ایام نوروز، صحبت‌های دیگری از رامبد جوان رسانه‌ای شد که او در گفت‌وگوی رادیویی مطرح کرده بود بعد از کرونا با "خندوانه" برمی‌گردد.  او این چنین گفته بود: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.

لحظاتی پیش رامبد جوان در صفحه مجازی‌اش به شایعات پایان داد و این چنین نوشت: با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ شو با ما همراه بودند و عوامل و داوران و شرکت کنندگان که منتظر پخش این برنامه از اینترنت بودند این مسابقه تعطیل شد. احتمالا برنامه خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می شود. 
 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    خواهشا دیگه شعار مردم ایران ما شما را خیلی دوس داریم فراموش کنن دیگه دم کانادا زد بیرون
  • بختیاری IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    1 0
    مــــــــــــــردم ایــــــــــــران مـــــــــاشـــــــــما رو دوس داریــــــــــــم خــــــیـــلیییییییی البته وطن من کـــــــــانـــــــــادا هست پیش خاور جون اینجا برای جمع اوری دلار برنامه اجرا میکنیم.وعلنی دروغ میگیم ایران وایرانی رو دوس داریم. ********* هــــــــــــــــــــــرکــــــــــــــــــــــسی جـــــــــــز رامـــــــــــبد جـــــــــــوان لـــــــــــطفااااااااااااااااا ********* روزی رو میبینم که خیلی ها بار خودشون رو با پول ملت بستن و چهارنعل میرن کانادا به ریش ملت ایران میخندن مثل خیلی های دیگه این خط ------- اینم نشون $$$
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    خیلیییی باحالین با اون دهن کجی که به ایران و ایرانی کرد بازم باید تو رسانه ملی تریبون بهش بدین؟؟!! البته جدیدا هرکی به نظام و ایران جفتک انداخته داره تو تلویزیون جولان میده . مظلوم، بچه های انقلاب.
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      1 0
      چون بچه اش را در خارج به دنیا آورده ضد ایرانیه؟!!همه که وطن فروش نیستند در ضمن هر آدمی را نمیشه قضاوت کرد #درست_رفتار_کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس