وکیل برانکو: پرسپولیس به خاطر بی احترامی به رای فیفا، مجازات می‌شود

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید کنترل پرونده این مربی در کمیته انضباطی فیفا خارج از دست او است و کمیته قضایی فیفا پرسپولیس را مجازات خواهد کرد.

به گزارش مشرق، دارو بوشیچ درباره آخرین وضعیت پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به موکلانش اظهار کرد: امروز آخرین فرصت کمیته انضباطی بود. باشگاه تا این لحظه به برانکو ۱۵ درصد ، زلاتکو ۵ درصد ، ایگور ۵ درصد و مارکو ۹۹ درصد پرداخت کرده است. در واقع باشگاه  در مجموع برای کل مطالبات موکلان من ۱۹ درصد را پرداخت کرده است. ما قبلاً کمیته انضباطی فیفا را از پرونده‌ی دستیاران مطلع کرده‌ایم. با این حال برانکو تصمیم گرفته است یک روز دیگر به این باشگاه فرصت بدهد. اما به احتمال زیاد آنها نمی‌توانند بیش از ۳۰ درصد به وی پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر باشگاه پرسپولیس باخطر محرومیت و جرایم احتمالی کمیته انضباطی فیفا روبه‌رو است یا خیر، گفت: روند پرونده در کمیته‌ انضباطی فیفا پیگیری می‌شود و  کاملا از  کنترل ما خارج است. کمیته انضباطی فیفا بدون سوال از ما  باشگاه را به دلیل بی احترامی به تصمیم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان مجازات می کند.

وکیل برانکو خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواستم باشگاه پرسپولیس با محرومیت روبه‌رو شود اما به نظر می‌رسد برای وصل مطالبات موکلانم، باید پرونده را پیگیری می‌کردیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    14 2
    برای ما عادیه. با این وزیر به ظاهر پرسپولیسی این دومین دفعه هست که از نقل و انتقالات محروم میشیم.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    10 2
    کی پرسپولیس رو به فلاکت نشاند که اول برانکو رو بیرون کرد بعدش محروم از نقل و انتقال و بعدش کسر 6 امتیاز......... شخص بابا مسعود
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 1
    فوتبال یعنی پول مملکت رو دور ریختن. پول میلیاردی مفت میدیم، مجازات میشیم، محروم میشیم، میبازیم و آبرومون هم میره. جمع کنید بره بابا.
    • محسن IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 0
      عامل محروم شدن پرسپولیس خود شما طرفداران افراطی هستین که به یک مربی که 100 هزار یورو هم در اروپا ارزش نداره باهاش قرارداد میلیون دلاری می بندین.دیدن که رفت عربستان کمتر از یه ماه بیرونش کردن چون فهمیدن در حد تیم محلات هم نیست. مربی کی روش بود که شما پرسپولیسی ها همه ش به دستمزدش گیر میدادین اما نمیدونستین که برانکو از کیروش هم دستمزدش بیشتره حقشه محروم بشه. هرچند پرسپولیس پنهانی و با پارتی قرارداد با بازیکنان میبنده و محرومیت پنجره نقل انتقالاتی برای پرسپولیس یعنی کشک. خدا کنه ازلیگ قهرمانان حذفش کنن دلم خنک بشه...حقتونه چه بر سر تیم ملی آوردین
  • ناشناس IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    5 0
    کیسه کشا که مدام بابا بابا میکنن ، اینم باباتون
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    2 1
    لعنت همه شما. مرگ همتون برسه. فوتبال کیلویی چند. مگه نون و آب ما میشه. بزنید از بیخ و بن نابودش کنید.
  • شیعه IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    اقا این تیم یونانی رو تنبیه کنید ارزوی مردم ایران همینه این تیم نژاد پرست پست
  • اصغر امرغان IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای رسول پناه کاری نکن که هواداران برکنارت بکنن ابرو ریزی نکن
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    پس پول فروش تیام الهیار صیادمنش مجید حسینی کاوه رضایی و ده ها بازیکن تاپ تاج اصیل اریایی چه شده مسعود و علی سلطانی فر به جای سرمایه گذاری پول بازیکنان تاج اصیل اریایی در کشور کانادا و اجازه دزدی شش میلیاردی محمد حسن انصاری فرد پول فروش بازیکنان تاج اصیل اریایی را به برانکو می داد هم وزارت پول تاج اصیل اریایی می دزد وهم از اون طرف تیم تاج اصیل اریایی را از نظر بازیکن ضعیف می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس