کد خبر 1103572
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

 مبلمان از جمله ملزومات منزل می‌باشد که امروز نیاز به آن بسیار افزایش پیدا کرده است. مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی از مهمترین بخش دکوراسیون منزل هستند که از منازل کوچک تا منازل بزرگی به آن نیاز خواهند داشت. حتی اگر درآمد کمی داشته باشید باز هم نیاز به مبلمان برای دکوراسیون منزل شما  می‌باشد.

انواع مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی و تنوع بسیار بالای این دو نوع مبلمان کار خرید مبل را بسیار مشکل خواهد کرد اگر که زمان کافی برای خرید نداشته باشید یا امکان دسترسی به فروشگاه‌های بسیار زیادی برای مشاهده انواع مختلف مبلمان برای شما فراهم نباشد. در اینجا بهترین انتخاب آن برای شما خرید اینترنتی مبل راحتی یا مبل سلطنتی می‌باشد. فروشگاه اینترنتی دیجی‌چوب با تنوع بسیار بالا در مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی امکان خرید و ارسال به سراسر ایران را برای شما فراهم نموده است.

خرید مبل راحتی و انواع مبلمان راحتی

مبلمان راحتی دارای دسته‌بندی‌های مختلفی می‌باشد و هر یک از آنها ویژگی خاص و منحصر به خود بوده و می‌توانید هر یک را به دلخواه انتخاب نمایید.

مبل راحتی چستر، مبل راحتی ال، مبل راحتی تختخواب شو ، مبل راحتی ایتالیایی از زیر مجموع های مبلمان راحتی زیر می‌باشند.

مبل چستر :

نوع طراحی و ساخت مبل راحتی در این مبلمان به شکلی می‌باشد که شما در ساخت آن شاهد لمسه دوزی های بسیار ظریفی در نقاط مختلف مبلمان می‌باشید. به طور مثال در اغلب مبل راحتی چستر ، در قسمت پشتی کار یا همان تکیه گاه مدل شاهد لمسه دوزی های بسیار ظریف و مثلثی گونه خواهیم بود. این نامه طراحی مبلمان به مبلمان چیست و بدل خواهد کرد.

مبل راحتی ال:

سیستم طراحی مبل راحتی ال به صورتی می‌باشد که شما بصورت یک ال خواهید دید. تفاوت عمده مبلمان راحتی ال با سایر مبلمان بدین شکل می‌باشد به این شکل می‌باشد که برای مبلمان ال حتما باید در منزل خود 1 کنج در نظر بگیرید زیرا دکوراسیون مبلمان ال تنها در منازلی که فضای کافی برای این نوع چیدمان دارند مناسب می‌باشد.

مبل راحتی تخت خواب شو:

مکانیزم تخت خواب شو چند سالی است که در مبلمان راحتی استفاده می‌شود و این مکانیزم منجر به ایجاد امکان جدید در مبلمان شده که بتوان از آنها به‌عنوان تخت خواب نیز استفاده کرد. مکانیزم تختخواب شو ممکن است در قسمت پشتی مبل یا در قسمت کف ما باید اینجا در قسمت بسته‌هایی بود به کار برده شود. پس نیاز هست در زمان خرید مبل راحتی تختخواب شو این موارد را در نظر بگیرید.

خرید مبل سلطنتی، مبل استیل و مبل کلاسیک:

تنوع بسیار بالا در مبلمان سلطنتی و مبل استیل باعث ایجاد دسته بندی در این نوع مبلمان شده است. در هنگام خرید مبل استیل یا خرید مبل سلطنتی ابتدا باید شرایط و فضای دکوراسیون خود راه در نظر بگیرید زیرا این نوع مبلمان نیاز به فضای بیشتری نسبت به مبلمان راحتی دارند.

مبل سلطنتی:

این نوع مبلمان دارای منبت کاری‌های بسیار ظریف و شیک بر روی قسمت تاج مبل یا روی دسته و یا حتی بر روی پایه مبل می‌باشد. مبل سلطنتی از جمله مبلمان بسیار پرطرف‌دار برای تهیه جهیزیه بوده که در صورت داشتن فضای کافی در منزل حتماً توصیه می‌شود که از مبل سلطنتی استفاده نمایید.

مبل استیل :

در واقع این نوع مبلمان همان مبلمان سلطنتی می باشند که در نام های جداگانه نامیده می شوند و دراصل تفاوت چندانی ندارند. مبل استیل و مبل سلطنتی هر دو به یک نوع مبلمان اشاره دارند.

مبل کلاسیک:

اندک تغییری در مبلمان استیل و ایجاد ظاهری بسیار زیبا و در عین حال راحتی بیشتر، مبلمان سلطنتی را به مبلمان کلاسیک مبدل کرده است. در اغلب موارد مبلمان کلاسیک با رنگ چوب سفید شناخته می‌شوند و منبت‌کاری آن به نسبت مبلمان سلطنتی بسیار کمتر می‌باشد. برخلاف مبلمان سلطنتی ، مبلمان کلاسیک به صورت 7 نفر تولید می‌شوند که این قابل تغییر نیز می‌باشد.

راهنمای خرید مبل راحتی و مبل سلطنتی :

برای خرید مبلمان نیاز است تا اصول بسیار ساده‌ای را رعایت نمایید تا بهترین انتخاب و مقرون به‌صرفه‌تر خرید را داشته باشید

  • اولین قدم در خرید مبلمان توجه به این فضایی است که قرار است مبلمان در آنجا دکوراسیون و دیزاین می‌شود. ابعاد فضای دکوراسیون منزل شما و ابعاد مبل رابطه مستقیمی با هم دارند که باید به آن توجه نمایید
  • دومین موضوع توجه به بودجه ای می‌باشد که برای خرید مبلمان خود در نظر گرفته‌اید. اگر فضای کافی در اختیار ندارید یا بودجه‌ ی بسیار کمی برای خرید مبل و نظر دادید توصیه می‌گردد حتماً مبلمان راحتی به صورت نیمه ست، یا کاناپه ی مبل راحتی را بصورت تنها خرید نمایید.
  • سومین نکته در هنگام خرید مبلمان توجه به فضای دکوراسیون منزل و رنگ آن می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی دیجی‌چوب شما به صورت حرفه‌ای توسط کارشناسان فروش در این خصوص راهنمایی خواهید شد.
  • چهارمین نکته در زمان خرید مبلمان سلطنتی توجه به وزن مبل و امکان حمل و نقل آن به داخل منزل خود می‌باشد.
  • پنجمین نکته‌ای که بسیار حایز اهمیت نیز می‌باشند توجه به کیفیت و متریال استفاده شده در مدل می‌باشد. ما برای اطلاع شما از این موضوع در تک تک محصولات خود اطلاعات نیز محصول خود را قرار داده ایم.
  • آخرین توصیه فروشگاه اینترنتی دیجی‌چوب برای شما در خرید مبلمان انتخاب و خرید پارچه استفاده از تجربه تولیدکننده آن مبل می‌باشد که با استفاده از تولیدات صورت‌گرفته از آن مدل بتوانید بهترین رنگی و پارچه را انتخاب نمایید.

خرید بدون واسطه از فروشگاه اینترنتی دیجی‌چوب

مشاهده قیمت مبلمان راحتی و سلطنتی و امکان مقایسه و انتخاب بیش از چند 100 مدل در فروشگاه اینترنتی دیجی‌چوب برای شما عزیزان فراهم گردیده است تا به دور از هر گونه استرس و در حداقل زمان ممکن خرید خود را از هر نقطه ای از ایران انجام دهید با مبلمان خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اون برای ارتباط با واحد فروش و مشاهده قیمت محصولات می‌توانید به وب سایت فروشگاه به آدرس (www.Digichoob.com) مراجعه یا با شماره تلفن ‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

واحد فروش: 02166300923    02141256562

واحد پشتیبانی شبکه های اجتماعی: 09036231055

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس