کد خبر 1103484
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
کرونا / آمریکا

یافته‌های تازه در آمریکا از شتاب گرفتن مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشور و مرگ یک تن در هر ۸۰ ثانیه حکایت دارد.

به گزارش مشرق، بررسی‌های جدید در آمریکا نشان داد که ویروس کرونا هر ۸۰ ثانیه یک آمریکایی را می‌کشد و این به معنای سرعت گرفتن مرگ ناشی از این ویروس در ایالات متحده است.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «ان بی سی» نتایج این بررسیها که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد سرعت مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا شتاب گرفته است. در ماه جولای (تیر) در مجموع ۲۶۱۹۸ تن بابت ابتلا به کرونا جان باختند و این به مفهوم مرگ یک تن در هر ۱۰۲ ثانیه بود. اینک آمارها نشان می‌دهد که تا روز چهارشنبه و از زمان شیوع کرونا در آمریکا ۱۵۸ هزار نفر جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نیمی از خانواده‌های آمریکایی هیچ درآمدی ندارند!

بدترین فصل درآمدی شرکت‌های آمریکایی از آغاز کرونا

تازه‌ترین آمارهای دانشگاه «جانز هاپکینز» نیز حکایت از آن دارد که تاکنون ۷۰۰ هزار نفر در جهان جان خود را بابت کرونا از دست داده اند. در این بین، در آمریکا تا کنون ۴.۸ میلیون نفر به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند.

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» تلاش کرد آمارها را پایین بیاورد. وی در این زمینه گفت، کرونا در حال از بین رفتن است و  مانند موارد دیگر از بین می رود.

«جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده نیز نیز در واکنش به ترامپ گفت، دونالد ترامپ کماکان در دنیای توهم زندگی می‌کند.

آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن برزیل با دو میلیون و ۸۰۱ هزار و ۹۲۱ مورد ابتلا و ۹۵ هزار و ۸۱۹ مورد فوتی و هند با یک میلیون و ۸۵۵ هزار و ۷۴۵ مورد ابتلا و ۳۸ هزار و ۹۳۸ مورد فوتی، در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DK ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    16 0
    تو ایران رو حساب کنید . به ما چه امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس