کد خبر 1103367
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

اگر تابه‌حال سفر به شهر گردشگری تبریز را تجربه کرده باشید، احتمالا از نقش غیرقابل انکار هتل‌های درجه یک و لوکس در میزان رونق گردشگری در این شهر خبر دارید. بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی کنار اقامت در هتل‌هایی با امکانات عالی، سفری راحت و دل‌نشین همراه با آسایش و آرامش‌خیال را برایتان به‌ارمغان می‌آورد. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل گسترش تبریز بپردازیم.

معرفی

حدود نیم قرن پیش مهندسین و پیمانکاران، هتل گسترش تبریز را به‌عنوان بلندترین ساختمان شهر تبریز طراحی و بنا کردند. مسئولین این هتل چهار ستاره برای به‌روزکردن امکانات و ارائه خدمات بهتر در سال 95 دست به نوسازی گسترده هتل گسترش تبریز زدند. هتل گسترش تبریز با قرارگیری در چهارراه آبرسان واقع‌در خیابان امام خمینی، یکی از لوکس‌ترین محله‌های تبریز، برتری جغرافیایی قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به سایر هتل های تبریز پیدا کرده ‌است. برای مثال قنادی بسیار معروف و خوشنام تشریفات روبه‌روی هتل، آجیل تواضع و پاساژ معروف اسکان کنار هتل قرار دارند. علاوه‌براین با اقامت در هتل گسترش تبریز می‌توانید به‌راحتی و در زمانی کم به بناهای تاریخی و گردشگری مانند پارک ایل‌گلی تبریز، ارگ تبریز، مقبره‌الشعرای تبریز، موزه قاجار، خانه مشروطه، حمام نوبر، کلیسای سنت استپانوس و... و همچنین مراکز تجاری بزرگ و لوکس ازجمله برج تجاری نور، مرکز خرید جواهر و... دسترسی پیدا کنید. اگر اهل طبیعت‌گردی هستید، گردش اطراف رودخانه چای‌کنار که نزدیک هتل قرار گرفته، ساعات خوشی را برای شما و همراهانتان به‌ارمغان می‌آورد.

این هتل بین‌المللی چهار ستاره در 150 واحد اقامتی در 13 طبقه، برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی طراحی شده ‌است. اتاق‌های متنوع با امکانات متفاوت برای اقامت، در طبقات دوم تا یازدهم این هتل قرار دارد و منظره خیابان‌های زیبای شهر تاریخی تبریز در طبقات بالایی آن، نمای جذاب و دل‌پذیری را برایتان به‌تصویر می‌کشد. قسمت ورودی هتل چند پله دارد که برای عبور افراد معلول مناسب نیست؛ اما مسئولین هتل برای اقامت و تردد راحت این عزیزان، امکانات و خدماتی مانند رمپ و ویلچر را دراختیارشان می‌گذارند. برای اقامت در هتل گسترش تبریز باید دست‌کم 387 هزارتومان برای هر شب درنظر بگیرید. شما میتوانید با رزرو هتل تبریز از سایت علی‌بابا هزینه‌های سفر به شهر تبریز را کاهش دهید.                

اقامت

اقامت در هتل گسترش تبریز بین 387 هزارتومان تا یک میلیون و 500 هزارتومان برای هر شب بودجه می‌خواهد. این هزینه با توجه به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، محاسبه می‌شود. اتاق یک‌تخته، دوتخته دابل، دوتخته تویین، سه‌تخته، سوئیت جونیور، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت پنج‌نفره رویال از انواع اتاق‌های این هتل هستند. با رزرو هتل (https://www.alibaba.ir/hotel) از علی بابا می‌توانید همه مشخصات اتاق موردنظرتان را قبل از سفر بررسی کنید. هریک از اتاق‌های هتل گسترش تبریز از بهترین هتل های تبریز این امکانات را دارند: یخچال، روم‌سرویس، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، حمام، تلویزیون، کمد لباس، مبلمان، آباژور، میز کار، دراور، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در اتاق، رخت‌آویز، سیستم گرمایش و سرمایش و...

 قوانین هتل برای اقامت کودکان به‌این‌شکل است اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت استفاده‌نکردن از سرویس اضافی شامل تشک اضافه به‌صورت کف‌خواب، رایگان است و کودکان بالای پنج سال نفر اضافه محسوب می‌شوند. هتل گسترش تبریز خدمات ترانسفر رایگان ندارد. اگر با اتومبیل شخصی خود به شهر تبریز سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ روباز رایگان هتل با طرفیت 70 خودرو برای نگه‌داری ماشین درطول سفر استفاده کنید. درصورت ‌همراه نداشتن وسیله‌نقلیه شخصی، نگران تردد خود در سطح شهر نباشید. تاکسی سرویس هتل آماده خدمت‌رسانی به شما خواهد بود. اگر اهل فضای مجازی و اشتراک لحظات سفر با دوستانتان هستید، اینترنت نامحدود رایگان هتل در لابی و اتاق‌ها، این امکان را به شما می‌دهد تا درطول سفر هم ارتباط خود را با فضای مجازی و دوستان خود حفظ کنید.

مقاله مرتبط : تمام مقدمات سفر را از طریق یک سامانه فراهم کنید

امکانات

هتل گسترش تبریز با امکانات بسیار متنوع و جذاب، اقامت در این هتل را برای شما خاطره‌انگیز می‌کند. استخر، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی که به‌صورت رایگان دراختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد، ‌همراه اسپا و اتاق ماساژ، یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های تفریحی آبی را برای شما فراهم کرده ‌است. اگر از آن‌دسته افرادی هستید که ورزش روزانه خود را حتی در مسافرت ترک نمی‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم با رفتن به باشگاه بدنسازی هتل گسترش تبریز از امکانات آن بهره ببرید.

وجود سالن عروسی با دکوراسیون شیک و زیبا برای میزبانی از مراسم‌های جشن و سالن همایش و کنفرانس با تجهیزات صوتی و تصویری مدرن، دست شما را برای برگزاری مراسم یا جلسات کاری هنگام اقامت در شهر تبریز باز می‌گذارد. این هتل چهار ستاره با سه رستوران شیک همراه بوفه صبحانه رایگان و ارائه انواع متنوعی از غذاها و دسرهای ایرانی و خارجی شما را از خرید و تهیه غذا در سطح شهر بی‌نیاز می‌کند. علاوه‌براین برای خرید اجناس موردنیاز خود و سوغاتی‌های گوناگون، از فروشگاه و مرکز تجاری هتل غافل نشوید.

اجازه همراه‌داشتن حیوانات اهلی و استعمال دخانیات از ویژگی‌های تقریبا بی‌نظیر هتل گسترش تبریز محسوب‌ می‌شود که امکان اقامتی راحت را برای همه افراد با شرایط مختلف ایجاد می‌کند. آرایشگاه مردانه، کافی‌شاپ 24 ساعته، نمازخانه، خودپرداز، چایخانه، سالن آمفی‌تئاتر و... ازدیگر امکانات هتل گسترش تبریز به‌شمار می‌رود.

 

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس