کد خبر 1103337
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
رسول‌پناه:بخشی از طلب برانکو پرداخت شده و کارمزدش را هم داده‌ایم/ خودم از نهادهای امنیتی خواستم به فساد ورود کنند

سرپرست پرسپولیس گفت: از روز اولی که به باشگاه آمدم، بحث فساد را مطرح کردم و گزارشی در این زمینه به نهادهای امنیتی داده و از آنها خواستم که به این قضایا ورود کنند.

به گزارش مشرق، مهدی رسول پناه در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو اظهار داشت: این پرونده‌ها تعدادشان چهار پرونده است. زلاتکو، ایگور، مارکو و برانکو از ما شکایت کرده‌اند که طلب سه نفر از آنها پرداخت شده است. البته چون رقم خود آقای برانکو سنگین است، یک بخش از آن را پرداخت کردیم. نامه‌ای تهیه شده و به کمیته انضباطی فیفا ارسال شده است.

وی افزود: همانطور که می‌دانید، عمان به دلیل عید قربان، 12 روز تعطیل بوده و قرار است روز یکشنبه بخش دیگری از مطالبات سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

فیفا طلب برانکو را نداد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص نامه جدید برانکو که باشگاه را تهدید کرده است، عنوان کرد: یکی از منابع درآمدی ما پول بیرانوند بوده و تا دیشب هنوز این پول به حساب واسطه ما ننشسته بود. رقمی حدود 515 هزار دلار باید از باشگاه بلژیکی به حساب ما منتقل می‌شد تا آن را به برانکو بدهیم که امروز صبح به حساب ما واریز شده است.

رسول پناه در خصوص اینکه وکیل برانکو مدعی شده پولی به حساب سرمربی سابق این تیم ننشسته است، گفت: بخشی از این پرداخت ما از محل مطالباتمان در فیفا بوده و این زمانبر است. البته ما نامه استعلامی را به کمیته انضباطی فیفا فرستادیم. مشکلی که به وجود آمده برای زلاتکو و ایگور بوده ولی بخشی از مطالبات برانکو و دستیاران او را پرداخت کردیم. تا چند روز آتی هم طلب این مربی پرداخت خواهد شد. در یک ماهی هم که فرصت داده شده، کار را انجام می‌دهیم و مشکلی نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ما هفته آتی بخش دیگری از مطالبات برانکو را می‌دهیم و از محل‌های دیگر هم می‌توانیم پول را بدهیم. نیت ما این است که طلب این مربی را پرداخت کنیم چون یکی از مربیان خوب حاضر در کشور ما محسوب می‌شود. این را بگویم که حاضر شدیم کارمزد مبلغ از یورو به پول کشور عمان را که رقم سنگینی بود را هم پرداخت کنیم.

سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه آیا دستگیری یک مدیر باشگاه پایتخت به این باشگاه بر می‌گردد، گفت: از روز اولی که به باشگاه رفتم، بحث فساد را مطرح کردم. گزارشی در این زمینه به نهادهای امنیتی داده و از آنها خواستم که به این قضایا ورود کنند که جا دارد از آنها در این زمینه تشکر کنم.  تمام مدیران قبلی و جدید باید پاسخگو باشند ولی این موضوع مربوط به باشگاه ما است. حتما همه قراردادها باید شفاف باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس