کد خبر 1103260
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
«ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه» را با ۲۰ درصد تخفیف تهیه کنید

به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، کتاب «ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه» که به‌تازگی از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌شود.

به گزارش مشرق، به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، کتاب «ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه» که به‌تازگی از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌شود.

این کتاب که ترجمه روایت علی‌حسن خلیل وزیر اسبق دارایی لبنان از جنگ ۳۳ روزه است، حاوی ناگفته‌های بسیاری از پس‌پرده جنگ است و یکی از نکات برجسته آن، گفتار اختصاصی نبیه برّی، رئیس مجلس لبنان در مقدمه ترجمه فارسی این کتاب است.

«ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه» خواننده را با چگونگی انتقال پیام‌های سرّی میان سیدحسن نصرالله و رئیس مجلس لبنان و متن‌ها و درگیرهای پشت پرده سیاسی میان بازیگران منطقه‌ای آشنا ساخته و فضای دیپلماتیک پشت جبهه را به خوبی نمایش می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را تا ۲۵ مردادماه با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۳۸ هزار تومان تهیه و با ارسال رایگان دریافت کنند.

برای تهیه این کتاب می‌توانند به صفحه منشورات سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس WWW.IRDC.IR  رجوع  و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۱۱۱۷۴ تماس حاصل کنند و یا به فروشگاه این مرکز واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری، نبش مجتمع ناشران مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس