اصولا همه ما برای خرید و یا تعمیر یک وسیله، در زمینه های مختلف تحقیق می کنیم و این تحقیقات را بر پایه تجربه و حرفه پیشین مرکز ها و شرکت های متفاوت انجام می دهیم.

یات شاپ در ابتدای امر نوع تعمیرات تشک خوشخواب ، تعمیرات تشک رویا ، تعمیرات تشک رویال و دیگر برند ها را از شما، با وجود تجربه ارزنده و خدمات فوق العاده خود، را به شما پیشنهاد می کند.

قبل از معرفی خدمات شرکت یات شاپ به مشتریان، برویم سراغ بررسی تشک های نامبرده و همچنین نوع تعمیرات آن ها:

  • تشک رویا:
    از سال 1363 شمسی تا به الان، تشک رویا را شرکت رویا تولید و به بازار عرضه می کند که در محبوبیت فوق العاده ای در بین مشتریان و مردم قرار دارد.
  • تشک خوشخواب:
    از پیشکسوتان تشک سازی، تشک خوشخواب است! این شرکت در سال 1338 تاسیس شد و سابقه درخشان تولید انواع تشک های موجود در بازار را در کارنامه خود دارد.
  • تشک رویال:
    از آن دسته تازه وارد های حرفه ای که رقیبی سرسخت برای قبلی ها بحساب می آید! از سال 1380 است که شرکت رویال تشک های خود را به بازار عرضه می کند و رقابت داغی بین این سه برند در حال انجام است.

تمامی این تشک ها با دارا بودن کیفیت بسیار بالا و مرغوب، باز هم دچار خرابی می شوند و نیاز به تعمیر در هر وسیله ای را به ما گوشزد می کنند.

خرابی های متفاوت تشک های مورد استفاده ما چیست!؟

  • گودی روی تشک
  • خراب شدن فنر های تشک های فنری
  • کم شدن ارتفاع تشک ها
  • کثیف شدن رویه تشک ها
  • و...

اما شرکت یات شاپ برای تمامی انواع این تعمیرات خدمات فوق ارزنده ای ارائه می کند. برای مثال شما به دنبال تعمیرات تشک خوشخواب می گردید و در این بین:

  1. به دنبال کیفیت کار بالا هستید، یات شاپ پاسخگوی نیازتان است!
  2. به دنبال پیگیری و نظم و دقت در کار هستید، یات شاپ بهترین است!
  3. برای کسب اعتماد به تضمین نیاز دارید، در یات شاپ پس از دیدن نتیجه تعمیرات می توانید هزینه را پرداخت کنید.
  4. برای تعمیرات تشک رویال خود به سایت یات شاپ مراجعه می کنید، به خوبی با تماس ایشان مواجه خواهید شد!
  5. کار تعمیرات تشک رویا مورد استفاده تان را در اسرع وقت می خواهید، یات شاپ جزء سریع ترین ها است!
  6. در این شرایط شیوع کرونا به دنبال اطمینان از سلامت تشک ها از لحاظ بهداشتی می گردید، یات شاپ تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند.
  7. به دنبال تعویض تشک فنری به طبی هستید، شرکت یات شاپ این کار را به سادگی برایتان انجام می دهد.

تمامی خدمات گفته شده در اولین تماس شما با یات شاپ در دسترس خواهند بود. شما با تماس با یات شاپ از طریق تلفن، مراجعه حضوری، مراجعه به سایت و... می توانید از هر جای تهران که ساکن هستید، سفارش خود را ثبت کنید.

بعنوان مثال تماسی تحت عنوان "به دنبال تعمیرات تشک خوشخواب می گردم، چه پیشنهادی برای من دارید!؟" با یات شاپ برقرار می کنید:

مراحل کار تعمیرات تخصصی تشک در شرکت یات شاپ:

  1. در ابتدای کار، یات شاپ علاوه بر ارائه خدمات برای تشک سفارشی شما، پیشنهادی برای شما تحت عنوان "کار با ضمانت و حرفه ای" ارائه می کند.
  2. در ادامه کار شما که با پاسخگویی دقیق و منظم این مجموعه کار خود را تا مراحل زیادی انجام شده می دانید، یات شاپ برای دریافت تشک های شما برای تعمیر، به منزل شما می آید.
  3. بارچینی و باربری را نیز افراد متخصص انجام می دهند و شما نظاره گر حرفه کار و دقت در انجام برنامه ریزی های پیش بینی شده قرار خواهید گرفت.
  4. در ادامه و حمل تشک شما به مرکز تعمیرات تشک یات شاپ، تشک سرنوشتی زیبایی در روبروی خود می بیند! زیر دستان حرفه ای های این کار قرار می گیرد و خود را در پوششی زیباتر از همیشه خواهد دید.
  5. سپس یات شاپ تشک شما را به مراحل بعدی کار می فرستد و از لحاظ بافت درونی نیز آن را مورد بررسی و تعمیر قرار می دهد.
  6. پس از طی تمامی این مراحل، تشک شما از هر نوع که باشد، به خوبی تعمیر شده است!
    برای مثال اگر شما که در گشتن بدنبال تعمیرات تشک رویا و همچنین تعمیرات تشک رویال بودید، با یات شاپ آشنا شوید، تمامی نیاز ها و تصورات خود از یک تعمیر بی نقص را تجربه خواهید کرد.

حرفه ای ها در یاد می مانند مگر نه!؟ پس در یاد خود یات شاپ را ثبت کنید!

خرید آنلاین انواع تشک های طبی

برای خرید آنلاین انواع تشک میتوانید با مراجعه به وبسایت شرکت یات شاپ با نشانی yatshop.ir از مدل های مختلف انواع تشک های رویا ، رویال و خوشخواب بازدید کرده و بنا به نیاز خود اقدام به خرید نمایید. همچنین میتوانید با تماس با شماره های شرکت ، قبل از هرگونه خرید از مشاوره های رایگان کارشناسان فنی شرکت یات شاپ برخوردار شوید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس