کد خبر 1103207
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
قاسمپور: برانکو مهم‌ترین دلیل تفاوت پرسپولیس و استقلال است/ در مجموعه آبی سلیقه‌های مختلف اعمال شد

کارشناس فوتبال گفت: حضور مربی مثل برانکو که آرام و بی‌حاشیه بود دلیل اصلی موفقیت پرسپولیس نسبت به استقلال است.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد اینکه چرا پرسپولیس 4 سال پیاپی به قهرمانی لیگ برتر رسید در حالی که در بخش مدیریتی مثل استقلال شرایط نابسامانی دارد، اظهار داشت: سوالی دشواری پرسیدید! عوامل زیادی در موفقیت پرسپولیس نقش دارد. اول اینکه بازدهی و عملکرد بازیکنان پرسپولیس نسبت به استقلال بسیار بهتر بود، ضمن اینکه برعکس  تیم استقلال، شاهد ثبات در کادرفنی پرسپولیس بودیم. از سویی دیگر فاصله بازیکنان اصلی و ذخیره پرسپولیس بسیار کم بود و بازیکنان نیمکت و ثابت سرخپوشان در یک سطح قرار داشتند. 

وی افزود: برانکو هم در این سه سال فوندانسیون و ساختار مناسبی برای تیم پرسپولیس طراحی کرد. ساختاری که برانکو در پرسپولیس بنیان گذاشت نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت.

بیشتر بخوانید:

فیفا به پرسپولیس‌: ۱۶ مرداد درباره شما تصمیم می‌گیریم +سند

قاسمپور درمورد اینکه می‌توان گفت برانکو باعث شد خلاء مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به چشم نیاید، عنوان کرد: دقیقا همین طور است. برانکو مربی آرام و بی‌حاشیه‌ای است. اگر تیمش کمبودی هم داشت جار و جنجال به راه نمی‌انداخت و به حواشی توجهی نمی‌کرد. برانکو مدام در تلاش بود که به تیمش آرامش تزریق کند و بازیکنان و تیمش را از حواشی دور نگه می‌داشت. این مسایل خیلی برای موفقیت یک تیم مهم است.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: در استقلال اما مربیان مدام تغییر کردند. از منصوریان و شفر تا استراماچونی و حالا هم فرهاد مجیدی هر مربی هم سبک و سلیقه خودش را برای هدایت فنی تیم داشت و سلیقه‌های مختلف در تیم استقلال اعمال شد اما در پرسپولیس تفکر فنی برانکو حاکم شد و بازیکنان به خوبی با تفکر و خواسته‌های فنی او آشنا شدند. در استقلال اما به دلیل رفت و آمد مکرر مربیان ممکن بود که برخی بازیکنان حتی حاضر به تابعیت صدرصدی از کادرفنی نشوند و هرج و مرجی در تیم پیش می‌آمد وحتی ممکن بود برخی بازیکنان دل به کار ندهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    0 1
    ابو جان اتفاقا آرامش برانکو از اطمینان تمام قد وزیر ورزش و فدراسیون پرسپولیس (فوتبال سابق) نشات می گرفت . فرق استقلال با پرسپولیس این است که پرسپولیس محبوب وزیر بود و استقلال مغضوب وزیر
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    2 1
    هردو تیم دولتی هستن و در بحث مدیریت و توجه دولت مشابه هم هستن و به یک اندازه به این دو تیم توجه می شود.. از دلایل مهم موفقیت پرسپولیس کادر فنی و در راس آن برانکو بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس