کد خبر 1103007
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
رژیم اشغالگر

در ادامه حملات اسراییلی به سوریه، بامداد سه شنبه پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف مهاجم در حریم هوایی ریف دمشق مقابله کرد.

به گزارش مشرق، پدافند دفاع هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حریم هوایی ریف دمشق مقابله کرده است.

یک منبع نظامی سوری هم اعلام کرد: در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شامگاه دوشنبه بالگردهای دشمن صهیونیست چندین راکت به سوی مناطقی از قنیطره شلیک کردند که این حمله فقط خسارت‌های مادی بر جا گذاشت.

برخی رسانه ها نیز اعلام کردند که یک بالگرد رژیم صهیونیستی منطقه القحطانیه در ریف القنیطره را در جنوب سوریه هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اما اعلام کرد: «جنگنده ها و بالگردهای جنگی حملاتی را علیه اهدافی وابسته به ارتش سوریه در جنوب این کشور و در پاسخ به عملیات قرار دادن بمب های کنار جاده ای که روز یکشنبه در جنوب جولان (اشغالی) خنثی شد، انجام دادند و ادعا کرد که این حملات مواضع اطلاعاتی را هدف گرفت و این علاوه بر توپ های ضد هوایی و برخی تجهیزات در پایگاه های وابسته به ارتش سوریه است.»

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این ویدئویی منتشر کرد و از هدف گرفتن گروهی ۴ نفره خبر داد که در صدد مین گذاری در مرزهای جولان اشغالی بودند. این ویدئو نشان داد که اسراییلی ها گروهی از افراد را هدف گرفتند بدون آنکه ماهیت فعالیت این چند نفر در آن منطقه مشخص شود. ناظران می گویند که این ویدئو فقط بهانه رژیم اشغالگر برای انجام هرگونه حملات است.

ماجراجویی های حساب نشده رژیم اسراییلی سبب خواهد شد تا بهای سنگینی بابت آنها بپردازد. چنانکه در گزارشی که در رژیم اشغالگر منتشر شده، آمده است که بیش از دو و نیم میلیون نفر از شهرک نشینان ممکن است در هر نبرد آتی در معرض موشک ها قرار گیرند؛ زیرا پناهگاه های مناسبی نزدیک خانه ها در مرزهای سوریه و لبنان وجود ندارد و حدود بیش از ۲۳۱ هزار شهرک نشین در مسافتی نزدیک به مرزهای نوار غزه زندگی میکنند در حالی که از محافظت لازم و کافی برخوردار نیستند.

دانلود

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس