وزارت اطلاعات نمایه

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام شبکه اخلال‌گر بازار ارز خبر داد.

به گزارش مشرق به‌ نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، شبکه متخلف ارزی که با اغفال برخی افراد و سوء‌استفاده از کارت‌های بازرگانی آنان، حدود یک میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات مربوطه را در اختیار گرفته و در موارد غیرمجاز مصرف و منجر به اتلاف سرمایه ارزی کشور شده شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، اعضای اصلی شبکه و تعدادی از مرتبطین شبکه مذکور در استان خراسان‌رضوی بازداشت شدند. 

بیشتر بخوانید:

۲۰ میلیارد ارز بازنگشته دست دولتی‌هاست!

همچنین با وجود گستردگی تخلفات و بررسی اسناد توقیفی، تحقیقات تکمیلی ادامه داشته و احتمال افزایش قابل ملاحظه ارقام تخلفات ارزی شبکه را که در کل کشور فعالیت می‌کردند متصور می‌سازد.

وزارت اطلاعات ضمن تقدیر از اهتمام و حمایت‌های دستگاه قضایی، هشدار جدی به متخلفان و سوء‌استفاده‌کنندگان از کارت‌های بازرگانی داده و به تجار شریف و صادرکنندگان واقعی توصیه می‌نماید به‌هیچ عنوان از کارت بازرگانی دیگران استفاده نکنند تا ضمن مشارکت در گسترش صادرات کالاهای غیرنفتی در شرایط کنونی، متهم به تخلف ارزی نشوند و همچنین در اسرع وقت نسبت به رفع تعهد ارز حاصل از صادرات خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    0 0
    مگه سلطان ارز و سکه قبلا دستگیر نشدن؟ چرا مشکل اصلی رو حل نمی کنن؟
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      مخالف بازداشتی؟
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      0 0
      اونا مفسد بودن و باید دستگیر می‌شدند بعدش مشکل اصلی دلاره
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    0 1
    به نظر من یکی این روزهای آخر داره رد پاهای خودش رو با گرفتن بعضی ها پاک میکنه. اینها افرادی هستند که اگر بعدها به دست ... بیفتند ممکن است مدارک و اسنادی در خصوص همکاری .. با براندازان به دست بیاید لذا زودتر خودشان مهره های سوخته و احیانا خطرساز را ... این کار سود دیگری دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس