وزیر دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان برای منطقه برنامه بزرگی داشتند و می‌خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده‌ها و صدها سال نهادینه کنند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در حاشیه مراسم افتتاح موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: این نمایشگاه خباثت و جنایت‌های بسیار بزرگ دشمنان را نشان می‌دهد که می‌خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده‌ها و صدها سال نهادینه کنند.

بیشتر بخوانید:

وزیردفاع از همکاری با بخش‌های غیرنظامی خبر داد

وی افزود: وجه دیگر این نمایشگاه نشان می‌دهد رزمندگان عزیز مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و البته پشتیبانی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاعی توانستند در مقابل همه کفر و همه کسانی که پول، سلاح و جنایتکاران شأن را آورده بودند، تا منطقه را ناامن کنند، ایستادگی نمایند.

ببینید:

عکس/ افتتاح موزه و سراسرنمای مقاومت سردار سلیمانی

عکس/ حضور سردار قاآنی در باغ موزه دفاع مقدس

وزیر دفاع افزود: امروز به برکت خون شهدا، عزم و همت رزمندگان و پشتیبانی همه‌جانبه ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت گروه‌های تروریستی شکست خورده و مضمحل شده‌اند؛ ما با تمام وجود از جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم تا ظلم و جنایت را در منطقه و جهان ریشه‌کن کنند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی:انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است

سرلشکر باقری: تروریست‌ها قصد داشتند امنیت ایران را دچار مخاطره کنند

امیر حاتمی با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه دستاوردهای دفاعی، تاکید کرد: امروز بحمدالله دستمان در هر زمینه‌ای که رزمندگان عزیزمان در عرصه هوایی، دریایی، پدافند، موشکی، جنگ الکترونیک و سایبری نیاز داشته باشند پر است و با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم که بتوانند از ملت عزیزمان و ملت‌هایی که به دنبال امنیت هستند حمایت و ظلم و جنایت را در منطقه و جهان ریشه‌کن کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس