کد خبر 1102826
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
برومند: آقای سعادتمند! هوادار فقط قهرمانی می‌خواهد/20 سال قبل در مرغوبکار تمرین می‌کردیم، خبر خوشتان این بود؟

دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه مدیرعامل باشگاه گفته خبر خوش 30 سال اخیر برای طرفداران، گرفتن سند ورزشگاه مرغوبکار بود تعجب کردم.

به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل سپاهان و بازی که این تیم مقابل شهرخودرو دارد اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل سپاهان انجام داد و خیلی خوشحالم که توانستیم با برد این بازی به رده دوم جدول صعود کنیم.

وی افزود: امیدوارم در بازی مقابل سپاهان برنده شویم و هواداران استقلال بعد از مدت ها خوشحال شوند. پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی مهمترین اتفاق برای استقلال در هفته های آینده خواهد بود. از بازیکنان استقلال هم می خواهم که تمام تلاش خود را انجام دهند و غیرت کنند تا سپاهان را شکست دهند.

دروازه بان سابق استقلال ادامه داد: روزی که به باشگاه استقلال رفتم یک جمله به مسئولان گفتم که اگر بازیکنان استقلال غیرتشان مثل من باشد دست تک تک شان را می‌بوسم. این حرف را صادقانه می‌زنم چون از ته دل تیمم را دوست داشتم و دارم و نسبت به هواداران احساس مسئولیت می‌کنم. دوست دارم شادی هواداران استقلال را به واسطه تلاش بازیکنان ببینم.

برومند یادآور شد: نمی‌خواهم گله کنم یا خدای ناکرده منتی سر کسی بگذارم اما از سال ۷۹ تا امروز از استقلال طلبکار هستم اما هنوز پولم را نگرفتم. هر بار هم که به باشگاه استقلال مراجعه کردم به من گفتند باید شکایت کنی تا پولت را بدهیم. آنها معتقد هستند که باید سندی برای پرداخت پول من در اختیار داشته باشند و بتوانند روی آن اقدام کنند. من هم سالهاست در حال کلنجار با خودم هستم و از استقلال شکایت نکردم و این کار را هم انجام نمی‌دهم.شاید خیلی‌ها به من انتقاد کرده باشند که چرا شکایت نکردی تا پولت را بگیری  ولی من هرچه اعتبار آبرو دارم از استقلال است و واقعا نمی توانم از این تیم شکایت کنم. فکر می‌کنم بعد از 20 سال همه متوجه شده باشند که شو بازی نکردم و اگر می‌خواستم شکایت کنم تا الان این کار را کرده بودم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از این باشگاه طلبکار است گفت: من از اواخر سال ۷۹ تا ۸۳ از استقلال طلبکار هستم و حسابداری باشگاه و آقای محمدحسین قریب که مدیرعامل آن زمان استقلال بود می توانند این موضوع را شهادت دهند. در این سال‌ها من یک ریال هم از استقلال پول نگرفتم و بعد از جدایی ‌ام راهی راه‌آهن شدم. از آن زمان تا امروز هر کاری کردم که  به پولم برسم نشد که نشد. فقط از من خواستند که شکایت کنم و حتی خود مسئولان باشگاه این موضوع را پیشنهاد کردند اما نتوانستم با خودم کنار بیایم.

سنگربان سابق استقلال خاطرنشان کرد:روز گذشته شنیدم آقای سعادتمند مدیر عامل باشگاه می‌خواهد یک خبر خوب به هواداران بدهد. از دیروز منتظر بودم تا این اتفاق رخ بدهد چون من قبل از آنکه بازیکن سابق این تیم باشم هوادار استقلال هستم و اخبار آن را پیگیری می‌کنم. امروز متوجه شدم آقای سعادتمند مدعی شده که خبر خوب ۳۰ سال اخیر استقلال گرفتن مجموعه ورزشی مرغوبکار بود. وقتی این خبر را شنیدم واقعاً تعجب کردم. آقای سعادتمند آیا خبر خوب شما این بود؟

وی ادامه داد: آیا واقعاً هوادار استقلال ۳۰ سال منتظر بوده که این خبر را بشنود؟ ما ۲۰ سال پیش در مجموعه ورزشی مرغوبکار تمرین می کردیم و نمی‌دانم چرا باید از این اتفاق به عنوان خبر خوب یاد شود. حتی اگر در اختیار گذاشتن این مجموعه برای استقلال سود مالی هم داشته باشد من نمی‌توانم از آن خوشحال شوم. صادقانه بگویم  20-30 سال است که مجموعه ورزشی مرغوبکار در اختیار باشگاه بوده ولی چند بار که از آنجا عبور کردم متوجه شدم که این مجموعه یک پارکینگ و یک چمن افتضاح بیشتر نیست. فرض کنید که قرار است از این مجموعه پول در بیاوردند اما هنوز که چیزی مشخص نیست، ضمن آنکه  باور کنید این کارها خبر خوب برای تماشاگر و دوست دار استقلال محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد

برومند تصریح کرد: آقای سعادتمند! اگر شما می‌خواهید هوادار استقلال را خوشحال کنید کاری کنید که 10 ستاره در این تیم بازی کنند. اگر به فکر خوشحال کردن هواداران هستید کاری کنید که این تیم مدعی اول قهرمانی باشد تا من و امثال من که حامی تیم هستیم در خیابان سرمان را بالا بگیریم. من کسانی را می شناسم که وقتی استقلال  یک بازی را می‌بازد یک هفته کام خود و خانواده شان را تلخ می کنند. این چه خبر خوشی که شما به هوادار استقلال دادید و  گفتید هواداران ۳۰ سال منتظر شنیدن چنین خبری هستند؟

وی ادامه داد: هوادار استقلال جام می خواهد و هیچ چیز مثل گرفتن جام قهرمانی آنها را خوشحال نخواهد کرد. هوادار استقلال از حضور یک مربی مثل استراماچونی خوشحال بود که آن خوشحالی هم از آنها گرفته شد. نمی‌خواهم بگویم استراماچونی در استقلال استثنایی کار کرد چون او هم در ۵ هفته ابتدایی خوب نبود اما این را مطمئن هستم که نوع فوتبال استقلال به شکلی بود که هواداران از او راضی بودند.

سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آرزویم این است که استقلال سپاهان را در جام حذفی شکست دهد و به پرسپولیس بخورد. اگر سپاهان و پرسپولیس را شکست دهیم و به قهرمانی جام حذفی برسیم در آن صورت هوادار بعد از سالها خوشحال می‌شود و شاید بردن پرسپولیس در فینال جام حذفی از قهرمانی لیگ یک هم برای هواداران مهم تر باشد. من به آقای سعادتمند می‌گویم به فکر این باشد که تمام شرایط را برای بازی جام حذفی مقابل سپاهان فراهم کند و کاری کند که استقلال برای بازی مقابل نماینده اصفهان دغدغه نداشته باشد. این گونه اخبار و گرفتن ورزشگاه و قرارداد با شرکت‌های مختلف چیزی عاید هوادار نمی‌کند.

برومند تصریح کرد: مدیران استقلال هر کاری دوست دارند انجام دهند. هیچ وقت یادم نمی آید طرفداران در امور باشگاه دخالت کرده باشند یا اتفاقاتی که در بحث  مالی برای استقلال می‌افتد برای  آنها مهم باشد. آنها از قدیم الایام دوست داشتند که تیم شان ستاره داشته باشد و قهرمان شود. زمانی که ما بازی می‌کردیم هواداران برای بازیکنان و طرفداری از تیمشان به استادیوم می‌آمدند، اصلاً برای آنها مهم نبود که باشگاه چگونه پول در می آورد و چه کارهایی انجام می دهد، فقط قهرمانی می خواستند و بس. الان هم بهتر است آقای سعادتمند کار خودش را انجام دهد و فقط به این موضوع فکر کند که استقلال قهرمان لیگ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    4 0
    شوآفمند
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      1 0
      عجب مشتی زد توی دهن یاوه گویان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس