کد خبر 1102790
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
لواندوفسکی و کلوپ

رابرت لواندوفسکی ماشین گلزنی بایرن مونیخ از یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که سابقه بازی زیر نظر او را دارد به عنوان مربی مورد علاقه اش یاد کرد.

به گزارش مشرق، رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی و ماشین گلزنی بایرن مونیخ که در گذشته زمانی که بازیکن بوروسیا دروتموند بود سابقه بازی زیر نظر یورگن کلوپ را داشته از این مربی آلمانی به عنوان یک مربی شگفت انگیز یاد کرده و گفت او بهترین مربی ای است که تا کنون زیر نظرش کار کرده.

بیشتر بخوانید:

بکر: نقش اصلی موفقیت لیورپول کلوپ است

لواندوفسکی در صحبتهای خود می‌گوید کلوپ دو وجه متفاوت دارد و گاهی مثل یک پدر مهربان بوده و گاهی هم در نقش یک سرمربی مقتدر و ترسناک ظاهر می‌شود. کلوپ در تابستان 2010 لواندوفسکی را راضی کرد تا از تیم لخ پوزنان لهستان به بوروسیا دورتموند ملحق شود. آنها به مدت چهار فصل در بوروسیا دورتموند با هم همکاری کردند.

لواندوفسکی حالا در گفتگو با شبکه ESPN درباره یورگن کلوپ گفت: " یورگن کلوپ از نظر من بهترین مربی دنیا است. بعد از او هم پپ گواردیولا بهترین مربی است. در این شک ندارم. کلوپ همیشه دو وجه متفاوت دارد. او گاهی مثل یک پدر است و گاهی هم در نقش یک مربی مقتدر ظاهر می‌شود. او برای بازیکنان انگیزه بالایی است. کلوپ می‌داند چطور باید بازیکنانش را تشویق کند و به آنها روحیه بدهد تا برایش هر کاری بکنند.".

ستاره لهستانی در ادامه گفت: " دستاوردهای کلوپ به عنوان مربی خارق العاده است. او علاوه بر موفقیتهای حرفه ای انسان برجسته ای هم هست".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس