کد خبر 1102569
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت با بیان این‌که بزرگترین دغدغه همه ما، حفظ سلامت عزیزان است،از برگزاری کنکور در موعد مقرر خبر داد و گفت: نظارت‌های قوی بر اجرای پروتکل‌ها خواهیم داشت تا حتی یک نفر هم به کرونا مبتلا نشود.

به گزارش مشرق، جلسه بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری با حضور وزرای بهداشت و علوم، روسای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس ساعتی پیش در وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سعید نمکی در حاشیه این جلسه گفت: بزرگترین دغدغه همه ما، حفظ سلامت عزیزان است و هر فرزند این سرزمین را فرزند خود می‌دانیم. در این جلسه به جنبه‌های مختلف پرداختیم و موارد مختلف، مورد جمع بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

خرافه و شارلاتانیزم را از طب سنتی جدا کنیم

وی افزود: حاصل این گفت‌وگو و بحث چند ساعته این شد که کمیته‌ای با حضور رؤسای کمیسیون‌ها به انضمام کمیسیون اجتماعی و فرهنگی تشکیل شود و در کنار همکاران من در وزارت بهداشت و وزارت علوم و تحقیقات و سازمان سنجش، پروتکل‌ها مرور شوند و پروتکل‌ها با سختگیری بیشتری نسبت به آزمون دکتری تدوین شوند تا بتوانیم سه مرحله نقل و انتقال داوطلبین به داخل حوزه امتحانی و ورود و خروج را با پروتکل‌های سختگیرانه دنبال کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: نهایتاً تصمیم به برگزاری کنکور در تاریخ مقرر ۳۱ مرداد گرفته شد تا هم داوطلبان از اضطراب خارج شوند و هم این‌که تکلیف برگزارکنندگان کنکور مشخص شود اما این تضمین را هم خواهیم داد که نظارت‌های ما بر رعایت پروتکل‌ها به گونه‌ای قوی باشد که حتی یک نفر هم به کرونا مبتلا نشود.

نمکی ادامه داد: قرار شد در مناطق مختلف پروتکل‌ها تغییر کند؛ قرار شد فاصله‌گذاری حداقل دو متری رعایت شود و ماسک و پک بهداشتی برای داوطلبان تهیه شود؛ تنها از ۲۰ درصد فضای مکان‌های برگزاری آزمون استفاده شود. همچنین مقرر شد ناظرینی به صورت مشترک با سازمان بسیج و سازمان‌های مردم نهاد بر برگزاری کنکور نظارت داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    4 16
    ممنون جناب وزیر خوشحالم کردی.خدا شما رو هم روسفید کنه
  • کنکوری IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 17
    کیا میخواستن کنکور حذف شه؟ حالا برید درس بخونید ولی دیگه فاییده نداره نداره نداره
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    16 4
    پلشت چقدر گرفتی
    • IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      1 4
      اینقدر راحت تهمت نزن.. آخرتی هست..
  • ناشناس IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    اشتباه جبران ناپذیریه برگزاری کنکور ها ما که دکتری راضی نبودیم و اخر آزمون خیلی تجمع شد خدا به داد کنکورهای با تجمع بیشتر برسه خدا میدونه چند نفر چوب این بی فکری رو میخوره
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    2 18
    تنبل ها و متحجرین سخت در پی حذف کنکور بودند. تنبل های درس نخوان ومفت خور می خواستند یک سال دیگر خفت و توسری تنبلی خودرا پنهان کنند. اما متحجرین مجلس دو هدف داشتند. 1- مخالفت با روحانی و دولت بهر قیمتی حتی با تعطیل نمود اموزش کشور. 2- تحت فشار قرار دادن بنگاه های خصوصی اموزشی چنان که مدرسه بزرگ قلم چی را به تعطیلی کشاندند. فقط برای گرفتن حق وحساب . در صورتی که قلم چی یکی از بهترین افراد این کشور برای وزارت اموزش است . چون بدون هیچ وام و پولی تشکیلاتی درست نمود در حد وزارت اموزش. برای متحجرین نه کشور ونه ملت هیچ اهمیتی ندارد. ان ها فقط بفکر به کرسی نشاندن باور غلط خود و نفع شخصی هستند.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      1 1
      حداقل آمار قبول شدگان را ببرید بالا تا دانشگاهها بتوانند حقوق بدهند با 14سال سابقه کار 1900انصافه دارم از فقر میمیریم
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      2 0
      تو چ می‌فهمی ک اومدی نظر می‌دی انقد کوته‌ فکری ک نمی‌فهمی دانشجو‌ ها نگران سلامتیشونن‌ متاسفم برای طرز فکرت‌ باور غلط‌
  • نگین IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    2 0
    چطوری خود نمکی با رعایت تمام پروتکل ها کرونا گرفت حداقل قبل برگزاری از داوطلب ها آزمایشی چیزی بگیرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس