کد خبر 1102484
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
بارسلونا

ناپولی برای رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید در نیوکمپ دست به کار بسیار بزرگی بزند.

به گزارش مشرق، روی کاغذ بارسلونا شانس اول صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و برای ناپولی شانس زیادی قائل نیستند. شنبه پیش رو بارسا در نیوکمپ به مصاف ناپولی خواهد رفت؛ در حالی که مارس گذشته بازی رفت در سن پائولو با تساوی ۱-۱ به اتمام رسیده بود.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی ستین برای ترکیب بارسا مقابل ناپولی

بارسا با یک پیروزی و حتی یک تساوی بدون گل هم راهی دور بعد خواهد شد. آبی اناری ها مدت هاست(۷ سال) که در بازی های خانگی لیگ قهرمانان شکستی را تجربه نکرده اند. آخرین بار ۱ می ۲۰۱۳ بود که بارسا در نوکمپ با سه گل به بایرن باخت تا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در مجموع با نتیجه ۷-۰ مغلوب شده و حذف شود.

از آن تاریخ تا به امروز بارسا ۳۵ بازی متوالی بدون شکست را در نیوکمپ تجربه کرده است. ۳۱ پیروزی و ۴ تساوی و از این حیث نیز در فوتبال اروپا رکورددار است. رکورد در اختیار بایرن با ۲۹ بازی متوالی بدون شکست در بازی های خانگی لیگ قهرمانان بود ولی ۱۹ مارس ۲۰۱۹ بارسا پس از پیروزی ۵-۱ بر لیون در نوکمپ توانست به رکورد ۳۰ بازی متوالی بدون شکست رسیده و از رکورد بایرن عبور کند.

بارسا نه با تاتا مارتینو(یک فصل) و نه با لوئیس انریکه(۳ فصل) و ارنستو والورده(دو فصل و نیم) در نیوکمپ به حریفانش در لیگ قهرمانان نباخته است. بهترین رکورد را انریکه دارد که از ۱۶ بازی خانگی ۱۵ بازی را بارسا برد و تنها برابر یوونتوس با تساوی بدون گل متوقف شد. بارسا با ارنستو والورده نیز از ۱۴ بازی خانگی ۱۲ تا را برد و دو باربر برابر تاتنهام و اسلاویا پراگ متوقف شد.

بارسا در این ۳۵ بازی ۱۰۴ گل بارسا به ثمر رسانده و تنها ۱۷ بار حریفان در نوکمپ موفق به باز کردن دروازه این تیم شده اند. متوسط ۲.۹ گل زده و ۰.۴ گل خورده در هر بازی. بارسا ۲۶۵۱ روز در نیوکمپ نباحته و همین نشان می دهد که ناپولی چه کار دشواری برای صعود خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الاندلس IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    درسته که مسی بازیکن خیلی خوبی ولی من شخصا اصلا ازش خوشم نمی یاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس