کد خبر 1102385
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
image-20200803122314-1.png

برای تولید جعبه‌های ماسک از مقوای بهداشتی ایندربرد و پشت طوسی استفاده میشود.

با ورود ویروس کرونا، کشورهای مختلف جهان با مشکلات زیادی در زمینه تولید ماسک مواجه شدند. در کشور ما هم، کمبود ماسک باعث شد تا بسیاری از کارگاه‌های صنعتی بخش زیادی از پتانسیل خود را به تولید ماسک‌های بهداشتی اختصاص دهند.

برای بسته بندی محصولات بهداشتی همچون ماسک و دستکش عمدتا از پک‌های پلاستیکی استفاده می‌شود اما مطابق استانداردهای بین المللی و با توجه به مقاومت بهتر کاغذ و مقوا در برابر ویروس و باکتری برای این منظور بهتر است از جعبه ماسک و جعبه دستکش یک بار مصرف استفاده شود. همان طور که در سال‌های اخیر جعبه‌های دارویی عمدتا با مقوای بهداشتی تولید و عرضه می‌شود قطعا این محصول برای بسته بندی ماسک و دستکش نیز کاربرد بهتری دارد.

ما در مجموعه چاپ و بسته بندی ایرانیان به منظور پر کردن بخشی از مشکلات عرضه جعبه ماسک و دستکش و با توجه به نیاز تولیدکنندگان ماسک و همچنین مردم عزیز کشورمان، خط تولید خود را بصورت تمام وقت به تولید جعبه‌های بهداشتی ماسک و دستکش اختصاص داده‌ایم تا سهمی هرچند کوچک در مبارزه با ویروس کرونا داشته باشیم.

برای تولید جعبه‌های ماسک از مقوای بهداشتی ایندربرد و پشت طوسی استفاده میشود. مقوای ایندربرد قبلا برای تولید جعبه‌های دارویی بسیار استفاده می‌شد. این مقوا بهداشتی بوده و امکان چاپ و طراحی با چهار رنگ را دارد و به همین دلیل بسیار مورد توجه تولیدکنندگان ماسک قرار گرفته‌است. گرماژ مورد استفاده در جعبه‌های ماسک ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ گرم است که مناسبترین مقوا برای این نوع جعبه، نوع ۲۵۰ گرمی است.

جعبه‌های ماسک تولیدی در مجموعه ایرانیان پک در ظرفیت‌های ۲۰تایی و ۵۰تایی و با طراحی اختصاصی که شامل لوگو، اطلاعات تماس و... می‌شود، تولید میگردد.   

ظرفیت جعبه‌ها به گونه‌ای است که برای ماسک‌های جراحی یا دستکش‌های لاتکس و نمونه‌های مشابه فضای نگه داری مناسبی دارد و هنگام حمل و ارسال خصوصا برای مسافت‌های طولانی به خوبی می‌تواند کالا را حفظ کند. این مهم خصوصا برای شرکت‌هایی که قصد صادرات محصولات بهداشتی را دارند حائز اهمیت است.

ابعاد دستکش و ماسک تنفسی

ماسک ها بر اساس انواع و کاربرد های مختلف و همچنین ضخامت آن دارای ابعاد گوناگون هستند. ماسک های ساده سه لایه که به عنوان ماسک جراحی شناخته می شوند دارای ابعاد استاندارد ۱۷.۳ در ۹.۵هستند و ضخامت چندانی نداردو به طور استثنا ممکن است برای ماسک کودکان در حدود ۱۲ در ۸ سانتی متر باشد. ضخامت کم این ماسک ها باعث می شود در جعبه های متوسط تعداد ۵۰ عدد و در جعبه های بزرگتر تعداد ۱۰۰ عدد توزیع شود

 ماسک‌های استاندارد ان۹۵ با توجه به ضخامت بیشتر ممکن است فضای بیشتری نیاز داشته باشند و به عنوان مثال در هر جعبه نهایتا ۵ تا ۱۰ عدد قرار بگیرد. اگر ماسک از استاندارد بالاتری برخوردار باشد و یا فیلتر دار باشد طبیعتا فضای بیشتری نیاز دارد. ابعاد این ماسک ها به صورت گسترده ۱۷ در ۱۷ سانتی متر هستند و با در نظر گرفت چروک و تا شدگی یکی از ابعاد تا ۱۰ سانت نیز کاهش می یابد.

دستکش‌های یک بار مصرف که بر اساس ضخامت به گونه‌های مختلف همچون نایلونی ساده، لاتکس، وینیلی و...  در بازار موجود است عمدتا دارای سایزبندی اسمال، لارج، ایکس لارج و... می‌باشد که هم در طول و هم در عرض گسترده دستکش با هم تفاوت دارند.

مجموعه چاپ و بسته بندی ایرانیان مفتخر به همکاری با برندهای بزرگ کشور مانند کاله، گوشت ایران، رضوان و... است.

از برترین برندهایی که به ما سفارش جعبه ماسک داده اند:

شماره تماس جهت سفارش:

۰۲۱۸۸۱۷۷۹۱۲

۰۹۱۲۴۱۱۶۹۰۲

دیدن پر طرفدارهای ایرانیان پک: (کلیک کنید)

جعبه پیتزا

جعبه برگر


*این محتوا صرفا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس