کد خبر 1102342
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
آلیسون: نقش اصلی موفقیت لیورپول "کلوپ" است

دروازه‌بان برزیلی لیورپول عقیده دارد بیشترین نقش را در موفقیت های لیورپول یورگن کلوپ ایفا کرده است.

به گزارش مشرق، لیورپول این فصل پس از فتح لیگ قهرمانان سال گذشته ، قهرمان لیگ برتر نیز شد. یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول در سه سال ابتدایی خود در آنفیلد سه فینال جام را از دست داد اما این باشگاه را در طی دو فصل اخیر به چهار جام رساند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از پیراهن جدید لیورپول +عکس

آلیسون بکر دروازه بان برزیلی که از رم ایتالیا خریداری شد و توانسته است عملکرد خوبی در آنفیلد داشته باشد درباره دلایل موفقیت تیمش به صحبت پرداخت و گفت : امسال واقعا  "خسته کننده ترین" فصل زندگی خود را تجربه کردم. یکی از فجیع ترین فصلی بود که من تا به حال داشته ام. نمی دانم بخاطر همه گیری کرونا بود یا فشارهای قهرمانی. این طولانی ترین فصل فوتبال بود. امسال البته فصلی بود که به دلیل مصدومیت کمتر بازی کردم و در بازی برابر اتلتیکومادرید بازی نکردم. ما زود از لیگ قهرمانان خارج شدیم  اما فکر می کنم این فرسودگی فقط ناشی از تمرین کردن های زیاد بود. کلوپ بخش بزرگی از  این موفقیت است.

او فقط به ما می گوید که هدف اصلی چیست. ما همچنین به نحوه عملکرد خود اهمیت می دهیم. برای رسیدن به آن هدف باید آموزش  درست باشد و  اینکه او چگونه جلسات آموزشی ما را اداره می کند مهم است .او به ما اطمینان داد که کاری را که می خواهیم انجام دهیم. این کار نه تنها در جلسات آموزشی ، بلکه به صورت روزمره نیز انجام می شود.

آلیسون در برنامه تلویزیونی Bola da Vez گفت: کلوپ یک مرد پرشور است و این را نشان می دهد. او می خواهد برنده شود و لیورپول را به یک باشگاه بزرگتر تبدیل کند.

لیورپول در این فصل  ۹۹ امتیاز در لیگ برتر انگلیس کسب کرد که دومین تیم برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس بود. این تیم اکنون خود را برای بازی جام خیریه برابر آرسنال آماده می کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس