کد خبر 1102269
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
زارعی: وقتی درآمدی نباشد تزریق پول به ورزشکاران سخت است/ علیپور در اوج پختگی قرار دارد

رییس فدراسیون کوهنوردی گفت: علیپور اکنون در بهترین فرم بدنی خوب از لحاظ آمادگی قرار دارد.

به گزارش مشرق، رضا زارعی در خصوص آخرین شرایط ورزشکاران رشته سنگنوردی اظهار داشت: از آنجایی که تمام مسابقات در رشته سنگنوردی لغو شده تنها انتخابی المپیک باقی مانده که تکلیف این مسابقات هم تا ماه آینده مشخص خواهد شد. ورزشکاران در حال حاضر تمرین متمرکز ندارند و به صورت انفرادی تمرینات خودشان را پیگیری می‌کنند. مجمع فدراسیون هم چهارشنبه هفته آینده به صورت آنلاین خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

علیپور: ورزش ایران برای من کم گذاشت

وی ادامه داد: چنانچه مسابقات انتخابی المپیک برگزار شود تصمیم خواهیم گرفت تا مسابقه‌ای را به صورت انتخابی برگزار و تکلیف نفرات را مشخص کنیم. امیدواریم رقابت‌های انتخابی المپیک لغو نشود تا از این طریق ورزشکاران با انگیزه بیشتری پس از مدت‌ها به تمرین بپردازند.

رییس فدراسیون کوهنوردی در مورد وضعیت تمرینی رضا علیپور گفت: علیپور تمرینات خوبی انجام می‌دهد، اما چون مسابقه‌ای نیست او هم وضعیت نامشخصی دارد. به هر جهت با توجه به اینکه این ورزشکار شاخص تیم ملی در رنج سنی مطلوب و اوج پختگی قرار دارد امیدوارم بتواند در مسابقات پیش‌رو به چیزی که استحقاقش را دارد، برسد. در این مدت افتخارات زیادی را برای ایران به دست آورده و امیدوارم که این مسیر درخشان تداوم داشته باشد.

زارعی در پاسخ به این سوال که آیا به ورزشکاران حقوق می‌دهند یا خیر، اظهار داشت: در این شرایط، حقوقی به ورزشکاران نمی‌دهیم. هر چند که با وجود این مسئله، کمیته ملی المپیک به کلاسنگیانی و رکابی هر کدام مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک مالی کرده است تا از لحاظ انگیزشی به شکل بهتری برای مسابقات آماده شوند. چون منابع مالی ما محدود است وقتی درآمدی نباشد تزریق پول به ورزشکاران هم سخت است، اما امیدوارم با اتمام بیماری کرونا هر چه زودتر بتوانیم مانند گذشته از ورزشکاران حمایت کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس