کد خبر 1102077
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
طلسم شکنی مجیدی بعد از پنج ماه و یک هفته

استقلال بعد از حدود پنج ماه  با فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود بگذرد تا با ۴۸ امتیاز جایگاهش را در رده دوم تضمین کند.

بیشتر بخوانید:

تهدید فدراسیون فوتبال توسط مدیرعامل استقلال

استقلال در حالی به این برد رسید که در سه بازی اخیر خانگی خود سه تساوی عایدش شده بود و به هیچ بردی نرسیده بود. تساوی در برابر سایپا، نساجی و تراکتور ماحصل کار شاگردان مجیدی در ورزشگاه خودی بود اما سپاهان این طلسم را برای آبی‌ها شکست. جالب است که پنج ماه و هفت روز قبل و در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر آخرین پیروزی استقلال در ورزشگاه آزادی باز هم با نتیجه ۲ بر یک و بازهم مقابل یک تیم اصفهانی دیگر یعنی ذوب‌آهن به بار نشسته بود تا مشخص شود تیم های اصفهانی برای مجیدی بسیار خوش‌یمن هستند.

مجیدی در ورزشگاه آزادی به عنوان سرمربی تا به حال باختی نداشته و در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در ۲ مقطع حضورش پنج برد و پنج تساوی را به بار نشانده است. او از مجموع ۳۰ امتیاز به ۲۰ امتیاز یعنی ۲ سوم امتیازات دست پیدا کرده است. باید دید در ادامه راه فرهاد در خانه مقابل پیکان چه کار خواهد کرد. البته که بازی در جام حذفی مقابل سپاهان پیش از آن مسابقه از راه خواهد رسید.

جالب است بدانیم که فرهاد مجیدی برای اولین بار با استقلال در ۲ بازی متوالی در لیگ به برتری رسید. اتفاقی که تا به حال سابقه نداشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس